طلا گران شد/ سکه 12 میلیون و 700

لست سکند

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار امروز(چهارشنبه) هرگرم یک‌میلیون و ۱۶۸ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، بازار طلا و ارز پس از چند روز آرامش و تغییر قیمت جزئی، دیروز و امروز با شیب تندتری به سمت افزایش قیمت پیش رفت؛ طی روزهای اخیر البته دامنه نوسان قیمتی در این بازارها نسبت به ماه های قبل محدودتر بوده است.

بانک مرکزی تلاش می کند با تقویت عرضه در بازار به تقاضاهای ارزی پاسخ دهد و برهمین اساس نیز تداوم عرضه‌های روزانه ارز در سامانه نیما و بازار متشکل ارزی موجب شده تا نیاز ارزی بازار پاسخ داده شود و دیگر به مانند قبل شاهد نوسانات لحظه ای در بازار نباشیم. با این حال اما در مقاطعی انتشار برخی اخبار سیاسی موجب می شود تا جو روانی بازار تغییر کند و قیمت ارز افزایشی شود.

در بازار طلا و سکه نیز از عصر روز گذشته قیمت ها وارد مدار افزایشی شده است و برهمین اساس نیز شاهد افزایش محسوس در انواع قطعات سکه بودیم.

نیم سکه چند؟

راز آسمان پایتخت

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 500 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 450 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 168 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون 527 هزار تومان و هر مثقال طلا 5 میلیون و 60 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با افزایش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 25 هزار و 780 تومان و قیمت خرید دلار نیز با اختلاف 1000تومانی نسبت به قیمت فروش، 24 هزار و 780 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 31 هزار و 250 تومان و قیمت خرید یورو نیز 30 هزار و 250 تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز