ضرورت خرید پودر بندکشی باکیفیت

پودر بندکشی-کاماپرس
ژیوار

پودر بندکشی یکی از رایج‌ترین محصولات کاشی کاری است. از این ملات رنگی برای پر کردن فضاهای نازک بین کاشی استفاده می‌شود. این ماده به صورت پودر خشک، ذخیره و با آب مخلوط می‌شود تا محصولی قابل اجرا تولید شود.

این محصول کارآمد یک پیوند سیمانی محکم و قوی ایجاد می‌کند. پودر بندکشی انواع مختلفی دارد تا برای همه بخش‌ها چه در داخل و چه در خارج از محیط ساختمان مناسب باشد. کاماپرس درادامه، به معرفی این محصول و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

 ویژگی‌های یک پودر بندکشی مناسب

کیفیت پودر بندکشی به اندازه خود کاشی مهم است. این پودر برپایه سیمان، مخلوط با مواد کوچکتر مانند ماسه سیلیس و رزین های پودری است که به چسبندگی آن به یکدیگر کمک می‌کند. سپس با افزودن آب تمیز، کارایی آن از قوه به فعل تبدیل می‌شود. این ماده با کنارهم قرار دادن تمام کاشی‌ها ظاهر آن‌ها را یکدست نشان می‌دهد. با افزایش استحکام به کاشی‌ها از ورود آب به زیر مصالح جلوگیری می‌کند. تنوع رنگی بالا، سهولت در اجرا، برخورداری از خاصیت آنتی باکتریال از دیگر ویژگی‌های مثبت آن است. آماده سازی این پودرها نیاز به زمان و انرژی زیادی ندارد. توصیه می‌شود در فرآیند آماده سازی، از عینک و لباس مناسب استفاده کنید.

انواع پودر بندکشی و کاربردهای آن را بشناسید

این محصول متناسب با نوع متریال به کار گرفته شده، در انواع گوناگون در بازار عرضه می‌شود. نوع پلیمری آن، تشکیل شده از نانو پلیمرها است، به واسطه کوچک بودن ذرات آن، درز کاشی‌ها را به راحتی پر می‌کند. نوع آنتی باکتریال مشخصا در اماکن بهداشتی مانند بیمارستان‌ها کاربرد گسترده دارد. پودر بندکشی ضدآب در استخر و مکان‌های با رطوبت بسیار بالا مورد مصرف قرار می‌گیرد. در آزمایشگاه‌های شیمیایی و صنعتی از پودر بندکشی ضد اسید استفاده می‌شود. در بعضی مناطق نیاز به پودر بندکشی رنگی است. معمولا رنگ مشکی و سفید بیشترین طرفدار را در میان مصرف‌کنندگان دارد. این پودر براساس بستری که برروی آن قرار می‌گیرد به سه نوع متفاوت تقسیم می‌شود. از پودر سیمان پرتلند و پودر سنگ جهت استفاده در میان آجر استفاده می‌شود. پودرهای بندکشی تشکیل شده از پودر سنگ به تنهایی، دارای دانه‌های درشت بوده و در عین حال جذب آب بالایی دارد و به آسانی کثیف می شوند.

دریان سفر امید

از کجا پودر بندکشی خریداری کنیم؟

شرکت شورلول از تولیدکنندگان محصولات ساخت‌وساز و عمران، پودر بندکشی برپایه سیمان را در بازار عرضه می‌کند. این مجموعه برای تولید محصولات خود از آزمایشگاه‌های مجهز و استانداردهای روز دنیا از جمله کشور استرالیا بهره می‌برد. پودر بندکشی پنج کیلویی شورفیکس از جمله کالاهای این شرکت است. این پودر از سیلیکای دانه بندی شده تشکیل شده و خاصیت آنتی باکتریال دارد. شورفیکس در برابر آب مقاوم بوده و  برای بند تا عرض شش میلی‌متر قابل استفاده است. این محصول با بیش از 30 رنگ، قدرت انتخاب بالایی در مشتریان ایجاد می‌کند. شورلول پودر بندکشی در وزن یک کیلوگرم را نیز در محصولات ارائه میکند. سفارش پودر بندکشی به صورت آنلاین توسط شرکت شورلول امکان‌پذیر است. کاربران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت به صفحه اینستاگرام و کانال آپارات شورلول مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شورلول ایران
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان