ضد حمله محمد صلاح به رونالدو/ ورود ستاره لیورپول به الاتحاد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مدتی است که صحبت‌ها درباره پیوستن فوق ستاره مصری، محمد صلاح، به خاورمیانه بالا گرفته و طبق شنیده‌ها در صورت به وقوع پیوستن این انتقال او به ستاره‌ای بزرگتر از رونالدو در لیگ برتر عربستان تبدیل خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از گل، گفته می‌شود تیم الاتحاد پیشنهاد هنگفت خود را در تابستان ۲۰۲۳ ارائه کرد اما هنوز چیزی قطعی نشده و این بازیکن هنوز ۱۲ ماه تا پایان قراردادش با لیورپول فرصت دارد.

بیشتر بخوانید:

اگرچه صلاح هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمایل به انتقال در سال ۲۰۲۴ بروز نداده، اما مسئولان لیورپول هنوز هم با یک تصمیم چالش برانگیز روبرو هستند.

مدافع سابق لیورپول، انریکه، به خبرگزاری‌ها گفت:«ممکن است طرفداران چندان با من موافق نباشند، اما به نظرم لیورپول باید پیشنهادات بالای ۱۰۰ میلیون پوند را درنظر بگیرد. صلاح در عربستان موقعیت تبدیل شدن به ستاره‌ای بزرگتر از رونالدو را خواهد داشت و از سوی دیگر من فکر می‌کنم او مدت‌هاست تصمیم خود برای ترک لیورپول را گرفته است!»

صلاح از سال ۲۰۱۷ رسما به‌عنوان ماشین گلزنی لیورپول عمل کرد و در ۳۴۹ بازی بیش از ۲۱۱ گل به ثمر رساند. بنابراین انتظار می‌رود او نیز مانند رونالدو، پیش از بازنشستگی یک قرارداد نجومی در خاورمیانه امضا کند.

انتهای پیام

آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز