ویژگی های ضد آفتاب توکوبو

ژیوار

توکوبو از برندهای مشهور کره‌ جنوبی است که در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب توکوبو، آبرسان و سرم‌های درمانی فعالیت می­‌کند. محصولات این برند دارای فرمولاسیونی سبک، نرم و ملایم است که برای انواع پوست به‌ویژه پوست‌های حساس مناسب بوده و به ایجاد ظاهر صاف و نرم پوست کمک می‌کند.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی ضد آفتاب توکوبو، ویژگی‌ها و ترکیبات آن را بررسی کرده است.

آشنایی با ضد آفتاب توکوبو

محصولات برند توکوبو باعث کنترل چربی اضافی پوست و تسکین‌دهندگی آن نیز می‌­شود؛ چراکه از ترکیبات و مواد اولیه طبیعی و گیاهی تولید می‌شوند. محصولات این برند توسط متخصصان آلرژی، تست و بررسی شده تا هیچ گونه حساسیتی برای پوست ایجاد نکنند. محصولات توکوبو، براساس استاندارد‌های بین‌المللی جهان آزمایش شده و دارای گواهی کرولتی فری است. گواهی کرولتی فری به این معناست که نه خود محصول و نه ترکیبات و اجزای آن روی هیچ حیوانی آزمایش نشده است.

طراحی و تولید ضد آفتاب استیکی توکوبو، نوآوری در عرصه مراقبت از پوست به شمار می­رود؛ به طوریکه توانسته در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت زیادی در جهان برسد. این ضد آفتاب توکوبو با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به یکی از محصولات مطرح در میان کاربران فضای مجازی تبدیل شده است. ضد آفتاب توکوبو کاربرد راحتی دارد و با بافت سبک خود به خوبی از پوست محافظت می‌کند. ضد آفتاب توکوبو رد براق و چربی از خود به جا نمی‌گذارد و با آن روی پوست خود حس سبکی فوق‌العاده‌ای را تجربه خواهید کرد. حتی از آن روی آرایش صورت برای تمدید ضد آفتاب نیز می‌توان استفاده کرد. قیمت این محصول در زمان تنظیم این گزارش ۸۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

ویژگی­های ضد آفتاب توکوبو

این ضد آفتاب نرم و بدون چسبندگی بوده و دارای بافت سبک، نرم، زود جذب و همچنین تسکین‌دهنده پوست است. ضد آفتاب توکوبو از ایجاد لک و پیری پوست جلوگیری و با ذرات ریز موجود در خود ترشح سبوم (غدد چربی پوست) را کنترل می‌کند؛ به همین خاطر مناسب انوع پوست به‌ویژه پوست­‌های چرب و مختلط است و از براقی پوست جلوگیری می‌کند. این محصول بی رنگ و مات است، اما برای دور چشم مناسب نیست. ضد آفتاب توکوبو در مرحله اول از اثرگذاری اشعه‌­های فرابنفش و آسیب‌های نور مستقیم خورشید به پوست جلوگیری می‌کند. نباید نگران سفیدک زدن یا ماسیدگی این ضد آفتاب بود؛ چراکه فرمولاسیون این محصول به گونه‌ای است که مانند یک پرایمر عمل می‌کند. پرایمر نوعی لوازم آرایش است که می‌تواند منافذ باز، بزرگ شده و ناهمواری‌های پوستی را کاملا پوشش ‌دهد. ترکیبات ضد آفتاب توکوبو شامل مواد مرطوب‌کننده و التیام‌بخش است که از دهیدراته شدن و بروز حساسیت جلوگیری می‌کند.

ترکیبات ضد آفتاب توکوبو

فرمولاسیون اصلی ضد آفتاب توکوبو شامل ترکیباتی است که به طور مستقیم از موثرترین واکنشگرهای نوری در برابر اشعه‌های مضر خورشید به‌ویژه اشعه‌های فرابنفش یا همان UV محافظت می‌کند. ضد آفتاب توکوبو حاوی ویتامینE  است که به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی شناخته می‌شود و نقش مهمی در جلوگیری از آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون نوری دارد. علاوه بر این، ضد آفتاب توکوبو توکوفرول نیز دارد که به پوست کمک می‌کند تا از رادیکال‌های آزاد ناشی از تابش اشعه ماورای بنفش جلوگیری کند. چهار کمپلکس گیاهی نیز با اثرات ضد التهابی عالی که پوست را تسکین می‌دهد، در ترکیبات ضد آفتاب توکوبو وجود دارد. همچنین این محصول دارای عصاره روغن پنبه است که خواص ضد لک، ضد تیرگی و افزایش درخشندگی و زیبایی پوست دارد.

خرید ضد آفتاب توکوبو از «فروشگاه تیسا»

محصولات برند توکوبو با تمرکز بر محصولات طبیعی و کیفیت بالا و همچنین تعهد به حفظ محیط زیست و رفاه حیوانات توانسته جایگاه خود را در بازار آرایشی و بهداشتی حفظ کند. در این میان، فروشگاه تیسا با ارائه قیمت‏‌های خرده فروشی که معمولا توسط تولید‏کنندگان یا تامین‏‌کنندگان محصولات توکوبو به صورت مصوب تعیین شده است، بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

متقاضیان برای خرید حضوری از این مجموعه می‌توانند به نشانی تهران، بازار بزرگ، 15 خرداد، سرای پایدار، طبقه 1، پلاک 11 یا برای تسهیل فرآیند خرید به نشانی اینترنتیhttps://tisastore.com/ مراجعه کنند. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن 02155690688 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز