شیائومی ۱۳ اولترا با دوربین حرفه‌ای معرفی شد

شیائومی ۱۳ اولترا دارای چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در پشت است که یکی از آن‌ها با سنسور یک اینچی و دیافراگم متغیر است.

به گزارش کاماپرس، شیائومی به‌تازگی از نسخه اولترای شیائومی 13 پرده برداشته است که نه یک، بلکه چهار دوربین 50 مگاپیکسلی در برآمدگی بزرگ دوربین پشتی خود دارد. به گفته لی جون، مؤسس و مدیرعامل این شرکت، شیائومی 13 اولترا این ماه میلادی در چین در دسترس خواهد بود؛ اما در نهایت در بازارهای بین‌المللی عرضه خواهد شد.

درست مانند شیائومی ۱۳ پرو، شیائومی ۱۳ اولترا نیز از یک سنسور بزرگ یک اینچی برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کند؛ اما ویژگی جدید این نسخه این است که دیافراگم دوربین اصلی شیائومی ۱۳ اولترا متغیر است و از دیافراگم f/1.9 یا f/4.0 پشتیبانی می‌کند. این امر به عکاسان کنترل بیشتری در عکاسی، به‌خصوص درمورد عمق میدان عکس‌ها می‌دهد.

شیائومی اولین شرکتی نیست که دوربین گوشی هوشمند خود را با دیافراگم متغیر عرضه می‌کند. گلکسی اس 9 سامسونگ دارای ویژگی دیافراگم دوگانه بود که هنگام عکاسی با دوربین اصلی خود، امکان انتخاب بین f/1.5 و f/2.4 را داشت. اجرای این ویژگی توسط سامسونگ کمی عجیب به نظر می‌رسید و چند نسل بعد حذف شد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

اگرچه Xiaomi 13 Ultra تنها از یک سنسور بزرگ یک اینچی برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کند، اما سه دوربین دیگر آن نیز 50 مگاپیکسلی هستند. این دوربین‌های ثانویه شامل لنزهای تله‌فوتو با زوم ۳٫۲ برابری (معادل فاصله کانونی 75 میلی‌متر)، تله فوتو پنج برابری (معادل 120 میلی‌متر) و لنز فوق‌عریض (فاصله کانونی 12 میلی‌متر) با پشتیبانی از عکاسی ماکرو از فاصله 5 سانتی‌متری هستند.

شیائومی برای بهبود تجربه کاربری عکاسی با شیائومی ۱۳ اولترا و شباهت هرچه بیشتر آن به دوربین‌های حرفه‌ای عکاسی، لوازم جانبی مخصوصی را معرفی کرده است. این لوازم جانبی شامل یک قاب ۱۴۵ دلاری دارای سطح مات و دکمه شاتر و امکانات بیشتری مانند اضافه‌کردن فیلترهای فیزیکی به لنز دوربین گوشی می‌شود.

علاوه بر دوربین‌ها، شیائومی 13 اولترا دارای صفحه‌نمایش 6٫73 اینچی OLED با وضوح 1440p، نرخ نوسازی متغیر 120 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت است. این گوشی از اسنپ‌دراگون 8 نسل 2، همانند شیائومی 13 و 13 پرو، قدرت می‌گیرد و بین 12 تا 16 گیگابایت رم و بین 256 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که می‌تواند تا 90 وات با سیم یا 50 وات به‌صورت بی‌سیم شارژ شود. این محصول دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است و با روکش چرم گیاهی در رنگ‌های سبز، مشکی یا سفید در دسترس خواهد بود.

در چین، Xiaomi 13 Ultra با قیمت 5999 ین (حدود 873 دلار) برای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. نسخه 16/512 گیگابایتی 6499 ین (حدود 945 دلار) قیمت دارد، درحالی‌که قیمت مدل 16 گیگابایتی با 1 ترابایت حافظه داخلی 7299 ین (حدود 1062 دلار) است. زمان دقیق عرضه بین‌المللی شیائومی ۱۳ اولترا هنوز اعلام نشده است.

مخاطبان می‌توانند جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به وب‌سایت شیائومی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شیائومی ۱۳ اولترا با دوربین حرفه‌ای معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز