شکایت کاپیتان سابق پرسپولیس از همسر بازیکن استقلال

لست سکند

محسن بنگر، کاپیتان سابق پرسپولیس، از چندین چهره سرشناس حوزه ورزشی و هنری کشور به دلیل کلاهبرداری شکایت کرد. در این میان نام مهدی قائدی و همسر وی هم به میان آمده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق اخبار موجود، دلیل شکایت بنگر از قائدی و همسر او کلاهبرداری در جریان ساخت و ساز یک پروژه در مناطق شمالی کشور است. بنگر چندی پیش بر اثر تبلیغات گسترده‌ای که درباره ساخت و ساز پروژه‌ای در مناطق شمالی کشور صورت گرفت، سرمایه خود را وارد این پروژه  کرد اما از وی کلاهبرداری شد. مسئله این است که تبلیغات در صفحات شخصی قائدی و تعدادی دیگر از افراد مشهور حوزه سینما و ورزش اتفاق افتاده و در واقع این اشخاص به همکاری با شرکت ساخت و ساز کلاهبردار پرداخته‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در این پروژه به جز بنگر، از چند نفر دیگر هم کلاهبرداری شده و بر اساس اطلاعات موجود، شاکیان مبلغ میلیاردی طلب دارند. به دلیل همکاری قائدی با این گروه، حال دادگاه برای وی و به گفته برخی افراد، همسر او، ابلاغیه صادر کرده است تا برای این موضوع در دادگاه حضور پیدا کنند.

نگاهی به سوابق محسن بنگر؛ کاپیتان سابق پرسپولیس

محسن بنگر، متولد 1358 در شهر نوشهر است. بنگر با حضور در تیم شموشک نوشهر کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر سابقه بازی در تیم‌های نساجی مازندران، تراکتورسازی تبریز، پرسپولیس و سپاهان اصفهان را دارد. این بازیکن فوتبال در سال 2012 از طرف فدراسیون فوتبال آسیا به عنوان بهترین بازیکن همراه علی کریمی شناخته شد.

بنگر در 14 بازی ملی حضور داشته و افتخاراتی همچون حضور در جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا، تیم ملی، قهرمانی فوتبال غرب آسیا و … را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی به عنوان سرمربی شهرداری نوشهر هم فعالیت داشته است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز