شوخی‌ های کاربران ایرانی با تیرانداز مدال‌آور ترکیه

ژیوار
 یوسف دیکچ، عضو تیم ملی تیراندازی ترکیه با ژست متفاوتی که گرفت و مدال ارزشمندی که برای کشورش به دست آورد، چهره این روزهای فضای مجازی است.
به گزارش کاماپرس، بسیاری از کاربران ایرانی نیز با بازنشر تصویر وی در حالیکه بدون تجهیزات حرفه‌ای، سیبل را نشانه رفته، طنزها و شوخی‌های زیادی ساخته‌اند.
.
.
.
.
.
.
 دیکچ که ۵۱ سال دارد، یک نظامی است که در باشگاه ورزشی ژاندارمری ترکیه فعالیت می‌کند. او در ‏المپیک‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ هم به عنوان نماینده ترکیه حضور داشت. ‏ او در المپیک پاریس در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر مختلط به ‏همراه هم‌تیمی‌اش شوال ایلایدا موفق شد مدال نقره به دست ‏بیاورد. این اولین مدال تاریخ ورزش ترکیه در رشته تیراندازی المپیک ‏بود.
بیشتر بخوانید:
 او که این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده، در اظهارنظری جالب به رسانه‌ها گفت: دنیا درباره من صحبت نمی‌کند. آنها درباره ترکیه ‏صحبت می‌کنند. ما فقط نماد کشور هستیم. درباره اینکه نباید از ‏وسایل خاص تیراندازی استفاده کنم هیچ دستوری از وزارت ورزش یا ‏فدراسیون نیامده و این انتخاب شخص من است. تمام دنیا با یک ‏چشم تیراندازی می‌کنند ولی من با هر دو چشم. من در این باره ‏خیلی تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که این روش سالم‌تر ‏است.
وی افزود: اینکه دستم را در جیبم کردم ربطی به ژست و حالت گانگستری ‏نداشت. اینطوری انگیزه بیشتری می‌گیرم و موقع تیراندازی احساس ‏راحتی بیشتری دارم.
انتهای پیام
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
دریان سفر امید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز