شماره مجازی از کجا بخریم؟

شماره مجازی-کاماپرس
ژیوار

شماره مجازی انواع مختلفی دارند و از راه‌های متفاوتی می‌توانید آن‌ها را به دست آورید. همچنین این شماره‌ها کاربرادهای زیادی برای کاربران دارند که باعث می‌شود افراد زیادی به سمت استفاده از آن‌ها بروند.

به گزارش کاماپرس به نقل از شماره مجازی، از این رو، سایت‌های زیادی نیز در ایران برای فروش این شماره‌ها وجود دارند. قبل از خرید شماره مجازی، باید از اعتبار سایت مورد نظر مطمئن شوید، زیرا در صورت دائمی نبودن شماره مجازی خریداری شده، علاوه بر این که هزینه شما هدر می‌رود، باعث به خطر افتادن اطلاعات شما نیز خواهد شد.

شماره مجازی یکی از مواردی است که امروزه  کاربردهای زیادی برای افراد مختلف دارد. از این رو خرید آن به یکی از دغدغه‌های کاربران تبدیل شده است. زیرا سایت‌ها و مراجع مختلفی هستند که اقدام به فروش شماره مجازی می‌کنند. اما آیا این شماره‌ها ویژگی‌های مورد نیاز کاربران را شامل می‌شود و از تنوع و اعتبار بالایی برخوردار هستند؟ اگر شما هم به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

انواع شماره مجازی و کاربردهای آن

شماره‌های مجازی را می‌توانید از روش‌های گوناگون به دست آورید. اولین روشی که برای تهیه این شماره‌ها به ذهن افراد می‌رسد، معمولا استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی است که شماره‌های مجازی را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. اما استفاده از این گزینه خطرات زیادی برای کاربران خواهد داشت. شما می‌توانید به راحتی وارد یک سایت یا اپلیکیشن شده و با وارد کردن کد کشور مورد نظر، تعداد قابل توجهی از شماره‌های مجازی را مشاهده کنید و می‌توانید به دلخواه یکی را انتخاب کنید. اما مشکلی که در رابطه با این شماره‌ها وجود دارد این است که دائمی نیستند و ممکن است پس از مدت کوتاهی که از آن استفاده می‌کنید، شماره به شخص دیگری واگذار شود. دلیل این کار هم تعداد زیاد کاربران و عدم توانایی پشتیبانی سایت و اپلیکیشن مورد نظر از شماره‌ها است.

شماره مجازی-کاماپرس

دریان سفر امید

یک راه دیگر برای بدست آوردن شماره مجازی رایگان وجود دارد و آن هم استفاده از سرویس گوگل ویس است. اما برای استفاده از این سرویس هم نیاز به یک شماره آمریکایی خواهید داشت تا بتوانید شماره مجازی مورد نظر خود را تایید کنید. بنابراین، تنها راه باقی مانده، خرید شماره مجازی است. برای این کار نیز باید از یک سایت معتبر اقدام کنید تا شماره‌ای که دریافت می‌کنید دائمی باشد و بتوانید با خیال راحت از آن استفاده کنید.

شماره‌های مجازی، کاربردهای زیادی دارند. برای ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، واتس اپ، اینستاگرام و غیره و همچنین برای استفاده از وب سایت‌های خارجی که کاربران ایرانی را محدود کرده‌اند نیز کاربرد دارند. برای ایجاد حساب و استفاده از پی پال، می‌توانید از یک شماره مجازی معتبر استفاده کنید. همچنین برای استفاده از اشتراک نتفلیکس و دیگر موارد نیز شماره‌های مجازی کاربرد خواهند داشت.

با توجه به استفاده گسترده‌ای که از این شماره‌ها می‌شود، کاربران باید شماره‌های مجازی را از یک وب سایت معتبرخریداری کنند. بنابراین قبل از خرید حتما خوب تحقیق کنید تا دچار مشکل نشوید.

سایت شماره مجازی virtual-number؛ بزرگترین مرجع خرید شماره مجازی

شماره‌های مجازی به راحتی و با استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف که در مارکت‌های تلفن همراه وجود دارند، بدست می‌آیند. اما این شماره‌ها به نوعی یک بار مصرف بوده و برای استفاده و کاربردهای بلند مدت مناسب نیستند. از این رو، نباید برای ساخت حساب کاربری در شبکه‌های مجازی یا استفاده از وب سایت‌های پرکاربرد خارجی از آن‌ها استفاده کرد. برای این کار، بهترین راه حل خرید شماره مجازی از یک مرجع معتبر است.

در ایران، سایت‌خای مختلفی وجود دارند که اقدام به فروش شماره مجازی می‌کنند. در میان این فروشگاه‌ها، سایت شماره مجازی virtual-number یکی از بزرگترین مراجع خرید شماره مجازی به شمار می‌رود. در این سایت شما می‌توانید شماره‌های مجازی متعلق به بیش از 6 کشور مختلف را دریافت کنید. همچنین، تنوع شماره‌های مجازی موجود در این سایت بسیار بالا است و شما این امکان را دارید تا برای هر حساب کاربری در تمام شبکه‌های اجتماعی مورد نظر و یا وب سایت‌های دیگر از شماره‌های گوناگونی که در این سایت وجود دارد استفاده کنید.

شماره‌های مجازی موجود در این سایت، از اعتبار بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های خرید شماره مجازی از این سایت این است که برای هر کاربردی که از شماره مجازی انتظار دارید، یک شماره اختصاصی وجود دارد. همچنین پرداخت‌ها در سایت شماره مجازی از یک درگاه امن بانکی انجام می‌شود و بلافاصله پس از پرداخت، شماره مورد نظر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس اگر شما هم از استفاده کنندگان از شماره‌های مجازی هستید، با ورود به سایت شماره مجازی، از محصولات این سایت دیدن کنید و با یک انتخاب شماره مورد نظر، آن را با قیمتی مناسب در اختیار بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : شماره مجازی
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز