شغل پدر و برادر وحید امیری چیست؟ / کاپیتان پرسپولیس در مقابل برادرش

شغل پدر و برادر وحید امیری چیست؟ / کاپیتان پرسپولیس در مقابل برادرش-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

برادر وحید امیری به همراه تیم خیبر خرم آباد به لیگ برتر ایران ملحق شده و در فصل آینده مقابل برادرش وحید امیری کاپیتال پرسپولیس بازی می‌کند.

به گزارش کاماپرس، فرید امیری، از بازیکنان تیم خیبر خرم‌آباد است که این فصل موفق شد با قهرمانی در لیگ آزادگان به لیگ برتر صعود کند. فرید، برادر وحید، کاپیتان تیم پرسپولیس است که حالا با سن و سال کمتر از برادر بزرگتش پا به لیگ برتر می‌گذارد.

فرید امیری در مصاحبه‌ای که پس از صعود به لیگ برتر انجام داد به نکات جالبی در مورد شغل خانوادگی‌شان اشاره کرد.

امیری در پاسخ به این سوال که آیا دبیر هم هست، گفت: بله من امسال مستندی ساختم در مورد اینکه که چطور فوتبال و تدریس را باهم اداره می‌کنم. هر بازی بعد از اینکه می‌رفتم سر کلاس فضای خیلی جالبی بود و اگر در بازی پیروز نمی‌شدیم باید به بچه‌ها توضیح می‌دادم که چرا اشتباه کردیم و…

بیشتر بخوانید:

این بازیکن در مورد اینکه صعود به لیگ برتر باعث می‌شود معلمی را کنار بگذارد یا خیر، توضیح داد: من علاقه خیلی زیادی به معلمی دارم چون شغل پدرم هم معلمی بود. حتی دیر رسیدن به فوتبال من به ‌خاطر معلمی بود و قطعا این راه ادامه خواهم داد. دوست دارم دانش آموزان این را ببینند که اگر بخواهند می‌توانند به هرجایی برسند.

به نقل از ورزش سه، فرید امیری در حال حاضر در دبیرستان تربیت بدنی درس می‌دهد، او قبلا به تدریس فلسفه و منطق نیز مشغول بود.

انتهای پیام

روکش مارال
رایانه کمک
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز