ششمین نمایشگاه بین المللی شیلات و آبزیان تهران 1401

شیلات و آبزیان-کاماپرس
ژیوار

ششمین نمایشگاه بین­‌المللی شیلات، آبزیان، ماهی‌­گیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته از روز 29 آبان ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین‌­المللی تهران برگزار می‌­شود.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه رویداد صنعتی و تجاری کلیدی در حوزه شیلات است. همچنین بستری فراهم می‌­کند تا شرکت‌­های فعال و توانمند در این صنعت بتوانند آخرین دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌­اندرکاران و متخصصان این حوزه قرار دهند.

ششمین نمایشگاه بین‌المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری و صنایع وابسته با مشارکت 93 شرکت داخلی در فضایی به وسعت بیش از  4 هزار و 500 متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه غرفه‌­داران و گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه تولید­کنندگان و توزیع‌­کنندگان تجهیزات صیادی، فرآوری محصولات شیلاتی، ماشین­‌آلات و صنایع پرورش ماهیان زینتی و تجهیزات آکواریوم، ماشین‌­آلات حمل و نقل و انتقال آبزیان و فرآورده­‌های شیلاتی، سیستم توزین، تجهیزات و ادوات تصفیه‌­های آب بهره‌­وری و توسعه مکانیزاسیون، صنایع صید فراساحلی در این نمایشگاه حضور دارند. همچنین تولیدکنندگان و ارائه­‌دهندگان غذاهای دریایی، صنایع بسته‌­بندی، پرورش‌­دهندگان جلبک و زالو، ارائه‌­دهندگان خدمات دامپزشکی و دارو، تجهیزات ماهی‌گیری (تفریحی)، بازار الکترونیکی خرید و فروش کالاهای آبزیان و سایر گروه‌­های فعال در این صنعت در این رویداد شرکت می­کنند.

علاقه‌­مندان می­‌توانند از تاریخ 29 آبان الی 2 آذر ماه 1401 در محل نمایشگاه بین‌­المللی تهران از این رویداد بازدید کنند.

دریان سفر امید

پنجمین دوره این نمایشگاه طی آبان ماه سال گذشته با حضور 61 شرکت داخلی فعال در این صنعت در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین‌­المللی تهران برگزار شد. بیش از 2 هزار بازدیدکننده از نمایشگاه دیدن کردند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز