شرط شرکت انصراف دهندگان در طرح های جدید سامانه خودرو

ژیوار

امکان شرکت مجدد انصراف دهندگان طرح فروش خودرو در طرح‌های جدید سامانه خودرو فراهم شده است.

به گزارش کاماپرس، طرح فروش یکپارچه خودرو از ابتدا با شیوه‌های گوناگون اجرایی شده و تعداد زیادی از مشتریان نیز طی 1.5 سال گذشته در طرح‌های مختلف آن اعم از داخلی و وارداتی شرکت کرده‌اند. این دسته از افراد بنا به هر دلیلی از ادامه فرآیند خرید خودرو، انصراف داده و می‌خواهند در طرح‌های جدید شرکت کنند. در این میان سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این افراد مجاز  به ثبت‌نام و شرکت در طرح‌های جدید هستند یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه خودرو در این رابطه عنوان کرد: اطلاعات شرکت‌کنندگان طرح‌های فروش یکپارچه اعم از داخلی و وارداتی، همزمان با ثبت‌نام و انتخاب محصول، برای شرکت خودرویی ارسال می‌شود، لذا ادامه روند از واریز وجه تا تحویل برعهده شرکت است.

دریان سفر امید

به گفته وی، اگر مشتری در موعد مقرر برای واریز وجه اقدام نکند، این مساله از نظر شرکت انصراف تلقی شده و اطلاعات مشتری باید مجدد به سامانه ارسال شود تا از این طریق “عدم تخصیص” این مشتری برای سامانه یکپارچه احراز شود. در این صورت دسترسی مشتری برای ثبت‌نام‌های بعدی باز شده و می‌تواند مجددا در همه طرح‌های فروش خودروسازان، شرکت کند.

مدیر سامانه خودرو در پایان، بیان کرد: بنابراین تا زمانی که شرکت انصراف مشتری را به سامانه اعلام نکند، سامانه از وضعیت مشتری اطلاع نداشته و امکان مشارکت در طرح‌های جدید برای مشتری فراهم نیست.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز