شرایط و مزایای اجاره خودرو در دبی

ژیوار

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد در سفر به دبی با آن مواجه می‌شوند، شرایط تردد در این شهر است. هزینه‌ حمل‌ونقل و استفاده از وسایل نقلیه عمومی و تاکسی در دبی گران و وقت­‌گیر است و به همین دلیل اجاره خودرو در دبی به عنوان یکی از منطقی‌ترین و مقرون به‌صرفه‌ترین انتخاب‌ها مطرح می‌شود. گردشگران با اجاره خودرو در دبی می‌توانند علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بدون محدودیت در سطح شهر تردد کنند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط و مزایای اجاره خودرو در دبی پرداخته است.

مزیت های اجاره خودرو در دبی

یکی از مزایای اجاره خودرو در دبی، انتخاب اتومبیل دلخواه است. متقاضیان می‌توانند بر اساس سلیقه و بودجه خود، خودروهای لوکس و مجلل یا اقتصادی را انتخاب کنند. افراد با اجاره خودروهای لوکس در دبی می‌توانند از تماشای زیبایی­های این شهر مدرن لذت ببرند و اوقات خوشی را تجربه کنند. برند‌های لوکس و متنوعی مانند مرسدس بنز، موستانگ، فورد و لندکروز برای اجاره خودرو در دبی وجود دارد. البته هزینه اجاره خودروهای لوکس بیشتر از اتومبیل­‌های دیگر است و گردشگران در صورت تمایل می‌توانند اقدام به اجاره ماشین‌های مجلل و تشریفاتی کنند. البته گردشگران برای صرفه­‌جویی در هزینه­‌های خود می­‌توانند خودروهای اقتصادی اجاره کنند.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های اجاره خودرو در دبی، صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت‌وآمد و تردد در سطح شهر است. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، هزینه استفاده از وسایل نقلیه عمومی در دبی گران است و باعث اتلاف وقت می‌شود. گردشگران با اجاره خودرو در دبی می‌توانند به راحتی به مراکز خرید یا سایر مراکز دیدنی و توریستی بروند. با توجه به اینکه گردشگران با موقعیت‌های مکانی در این شهر آشنا نیستند، اجاره خودرو انتخاب هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود و افراد از طریق نرم‌افزارهای مسیریاب بدون هیچ دردسری می‌توانند به راحتی به مقصد مورد نظر خود برسند. همچنین افراد با اجاره خودرو در دبی، نیازی به شناخت شهر و سیستم‌های حمل‌ونقل عمومی نخواهند داشت. استفاده از نقشه‌های مترو و اتوبوس در شلوغی شهر کلافه‌کننده است و بسیاری از افراد در طی مسیر سردرگم می‌شوند و همچنین مدت زمان زیادی را باید صرف پیدا کردن مسیر درست ‌کنند.

اجاره خودرو در دبی به گردشگران امکان تردد در هر زمانی را فراهم می‌کند و افراد در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند به سمت مقصد مورد نظر خود رانندگی کنند. این در حالی است که امکان تردد در هر ساعت با وسایل نقلیه عمومی وجود ندارد و افراد با محدودیت زمانی مواجه هستند.

دریان سفر امید

همچنین باید در نظر داشت که اجاره خودرو در دبی، یک گزینه ایده‌آل و کارآمد برای سفرهای خانوادگی است. رفت‌وآمد در سفرهای خانوادگی دشوار است و در مقابل، افراد با اجاره خودرو در دبی می‌توانند اوقات خوشی را به همراه اعضای خانواده در طول سفر رقم بزنند.

شرایط اجاره خودرو در دبی

برای اجاره خودرو در دبی، متقاضیان به گواهی‌نامه بین‌المللی، پاسپورت و ویزا نیاز دارند و بدین منظور افراد باید بعد از انتخاب خودرو، هزینه آن را بپردازند. هزینه دیپوزیت یا ضمانت خودروهای اقتصادی 1300 درهم و هزینه اجاره خودروهای لوکس تقریبا 3000 درهم است. حداقل زمان برای اجاره خودرو یک روز و محدودیت مسافت نیز 250 کیلومتر روزانه است و افراد به ازای هر یک کیلومتر اضافه‌تر از حد مشخص‌شده، باید یک درهم بپردازند.

محدودیت سنی اجاره خودرو در دبی، 21 سال است و افراد می‌توانند به صورت اینترنتی اقدام به این کار کنند. البته هزینه تحویل و عودت با توجه به لوکیشن، متفاوت خواهد بود؛ با این وحال و در صورتی که ماشین برای بیش از دو روز رزرو شود، هزینه تحویل و عودت رایگان خواهد بود؛ در غیر این صورت، هزینه عودت با توجه به شهر مورد نظر بین 70 تا 200 درهم خواهد بود.

هزینه سالیک که برای عبور از برخی معابر باید پرداخت شود نیز پنج درهم است. باید در نظر داشت که هیچ ایستگاه عوارضی فیزیکی در دبی وجود ندارد و افراد باید همه این موارد را به صورت اتوماتیک پرداخت کنند. همچنین متقاضیان بسته به نوع خودرو انتخابی، باید مبلغی به صورت ریالی یا ارزی تحت عنوان ضمانت یا دیپوزیت بپردازند که در نهایت این مبلغ بعد از 20 روز کاری و استعلام نهایی خلافی، سالیک و جریمه، به مشتریان عودت داده می‌شود.

اجاره انواع خودرو از «کاراپلاس»

کاراپلاس با هدف تسهیل اجاره خودرو به ایرانیان خارج از کشور تاسیس شده و از سال 2022 در شهر دبی مشغول به فعالیت است. کاراپلاس در تلاش است که سطح خودروهای تحت مالکیت خود را ارتقا دهد تا متقاضیان بتوانند از بین انواع خودروهای لوکس، تشریفاتی و اقتصادی انتخاب کنند. این مجموعه در تلاش است که با استفاده از روش‌های نوین ارائه خدمات، به بهترین نحو نیازهای مشتریان را برطرف کند. افراد با اجاره خودرو از کاراپلاس می‌توانند آن را در هر نقطه از دبی بدون دریافت هزینه اضافی تحویل بگیرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://karaplusrental.com مراجعه کنند یا با شماره‌ تلفن‌­های 00971۴۳۳۵۰۸۳۰ و 02188510135 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاراپلاس
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز