شرایط وام 200 میلیونی بانک سرمایه اعلام شد

ژیوار

مشتریان بانک سرمایه که کمبود نقدینگی دارند و مایل به دریافت وام هستند، امکان استفاده از طرح «نسیم مرابحه» را دارند. سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی 200 میلیون تومان و برای حقوقی‌ها 5 میلیارد تومان است. این وام به تازگی در بانک سرمایه ارائه شده و متقاضیان امکان افتتاح حساب به صورت حضوری و غیرحضوری برای دریافت این تسهیلات را دارند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سرمایه تمایل دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. این تسهیلات با ارائه ضامن رسمی و ایجاد میانگین حساب حداقل سه ماهه قابل درخواست است. سود این وام به 16 درصد می‌رسد و بازپرداخت آن باید در 48 ماه انجام شود. افراد حقوقی نیز با همین شرایط امکان درخواست وام نسیم مرابحه را دارند. منتهی حقوقی‌ها به منظور دریافت تسهیلات 5 میلیاردی باید جواز کسب داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

مبلغ اقساط وام نسیم مرابحه چقدر است؟

افراد حقیقی که 200 میلیون تومان وام نسیم مرابحه را با سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده دریافت کنند باید هر ماهه 5 میلیون و 668 هزار و 56 تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات 72 میلیون و 66 هزار و 696 تومان است. جمع رقم وام و تسهیلات آن به 272 میلیون و 121 هزار و 696 تومان می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سرمایه
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز