شرایط وام 200 میلیونی بانک مهر ایران + مبلغ اقساط

مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که کمبود نقدینگی دارند و مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی از این مجموعه هستند، می‌توانند از طرح تسهیلاتی «امتیازی مهر ایران» بهره ببرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک مهر ایران که به دریافت وام 200 میلیونی از این بانک تمایل دارند، کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. البته برای درخواست وام، تنها افتتاح حساب ملاک نیست و باید حداقل سه ماه از سپرده گذاری متقاضیان گذشته باشد. این تسهیلات، قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 60 ماه اعلام شده است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان است. مجموع رقم تسهیلات و سود آن نیز به 200 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

آریاک سفر

وام های بانک مهر ایران را بشناسید

بانک مهر ایران یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور است که انواع خدمات بانکی اعم از طرح‌های اعتباری قرض الحسنه، سپرده‌ها، طرح‌های مسئولیت اجتماعی، قراردادها و دیگر خدمات مجاز بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر طرح تسهیلات امتیازی، اعتبار در حساب جاری، حمایت فرد حقیقی، اندوخته بانوان مهر ایران، اندوخته خانواده مهر ایران، کالا کارت، مهر آتیه نوین، اندوخته اجتماعی، مهریار، اعتبار در حساب جاری و کالا کارت دیگر تسهیلات پرداختی این بانک به مشتریان واجد هستند.

این بانک در زمینه پرداخت وام‌های تکلیفی نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. براساس آخرین اخبار روابط عمومی بانک مهر ایران، تاکنون بالغ بر 190 هزار فقره وام بدون ضامن از جانب این مجموعه به مشتریان واجد شرایط پرداخت شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط وام 200 میلیونی بانک مهر ایران + مبلغ اقساط

  1. I m گفته:

    بابا این وام ها همش مال از ما بهترونه
    ۷ ماه دارم دوندگی میکنم برای یه وام که بدم به رهن خونه هنوز وامی پیدا نکردم
    بعد میگن آمار طلاق زیاد شده
    ای بابا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز