شرایط دریافت وام 70 میلیونی بانک آینده چیست؟

لست سکند

مشتریان بانک آینده که برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، امکان استفاده از طرح «طراوت» بانک آینده را خواهند داشت. مبلغ این تسهیلات 70 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، متقاضیان واجد شرایط با دریافت وام 70 میلیونی بانک آینده امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه را خواهند داشت. افرادی امکان درخواست تسهیلات خرید کالا را خواهند داشت که در یکی از شعب بانک آینده سپرده بلندمدت داشته باشند. سود بازپرداخت این تسهیلات با توجه به مدت زمان بازپرداخت آن متفاوت است، اما حداکثر نرخ سود به 18 درصد می‌رسد. سقف مدت زمان بازپرداخت نیز 36 ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام مسدودی سپرده و ضامن رسمی خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 2 میلیون و 530 هزار و 668 تومان است. کل سود تسهیلات 21 میلیون و 104 هزار و 37 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 91 میلیون و 162 هزار و 37 تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

دیگر وام های پرداختی بانک آینده

این مجموعه علاوه بر پرداخت تسهیلات در قالب انواع طرح‌ها، به اعطای تسهیلات تکلیفی به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد. براساس آخرین گزارش روابط عمومی بانک آینده، وام قرض الحسنه فرزندآوری از جمله تسهیلات تکلیفی دولت در بودجه سال جاری بود که این مجموعه 11 هزار و 769 فقره از آن را به مشتریان واجد شرایط پرداخت کرده است.

در کل میزان وام‌های پرداختی توسط بانک آینده در حال رشد است. طبق آخرین اخبار، میزان تسهیلات اعطایی توسط این مجموعه در مهرماه سال جاری نسبت به شهریورماه نزدیک به 1.3 درصد افزایش داشت. در مهرماه، بانک آینده از لحاظ تسهیلات پرداختی در رتبه چهارم بانک‌های خصوصی قرار گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک آینده
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز