شرایط وام کم بهره 200 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

مشتریان بانک تجارت که به تسهیلات احتیاج دارند، امکان دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح «پویا برتر» این مجموعه را خواهند داشت. متقاضیان این تسهیلات باید میانگین سپرده مناسب را ایجاد کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که قصد دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت را دارند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی افتتاح کنند و ضمنا باید حداقل دو ماه از سپرده گذاریشان گذشته باشد. طی این مدت و زمان پرداخت اقساط به اصل سپرده سود 2 درصدی تعلق می‌گیرد. سود این تسهیلات 7 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است. متقاضیان تسهیلات مذکور باید ضامن رسمی داشته باشند. به علاوه داشتن اعتبار شغلی مناسب نیز برای این دریافت این تسهیلات ضروری است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 6 میلیون و 175 هزار و 419 تومان است. کل سود تسهیلات 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

آخرین اخبار پرداخت وام های تکلیفی بانک تجارت

این مجموعه علاوه بر ارائه طرح‌های تسهیلاتی مختلف، به پرداخت وام‌های تکلیفی نیز می‌پردازد. براساس آخرین گزارش ارائه شده از این بانک، تا پایان آبان ماه سال جاری بالغ بر 99 هزار فقره تسهیلات ازدواج و 68 هزار فقره وام فرزندآوری به مشتریان واجد شرایط پرداخت کرد. ضمنا این بانک به منظور آسان و آنلاین شدن فرآیند پرداخت تسهیلات، سامانه دریافت غیرحضوری وام ازدواج را برای آن‌ها تبیین کرده است. این سامانه در بستر اپلیکیشن باجت فعال شده تا خدمت رسانی به مشتریان واجد شرایط به صورت مجازی انجام شود. این مجموعه قصد دارد تا سامانه دریافت غیرحضوری دیگر تسهیلات خرد را نیز غیرحضوری کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط وام کم بهره 200 میلیون تومانی بانک تجارت + مبلغ اقساط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز