وام 200 میلیون تومانی بانک سینا به چه کسانی پرداخت می شود؟

لست سکند

مشتریان بانک سینا که مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، کافی است در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند. دارندگان سپرده جاری در شعب بانک سینا، امکان درخواست تسهیلات از طریق طرح «اعتبار ویژه» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، حداکثر مبلغ وام طرح اعتیار ویژه به 200 میلیون تومان می‌رسد. متقاضیان این تسهیلات باید حداقل سه ماه از سپرده گذاریشان گذشته باشد. سود این تسهیلات بین 10 تا 18 درصد است و میزان آن برحسب دوره بازپرداخت و ماندگاری حساب تعیین می‌شود. ضمانت اصلی برای این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، حداکثر سود و دوره بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 304 میلیون و 821 هزار و 129 تومان خواهد بود.

کاهش نرخ سود وام‌ های پرداختی بانک سینا از سال 1399 تاکنون

این مجموعه انواع خدمات مرتبط با پرداخت تسهیلات و بازپرداخت بهتر آن‌ها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. براساس آخرین اخبار روابط عمومی بانک سینا، این مجموعه طی یک روند مستمر توانسته نرخ سود تسهیلات اعطایی را کاهش بدهد. طبق جدول ارائه شده، متوسط نرخ تسهیلات اعطایی این مجموعه در سال 1400 به 16.8 درصد رسید، اما میزان آن در پایان سال دو سال گذشته 16.9 درصد بود. براساس بررسی‌های انجام شده، متوسط نرخ سود تسهیلات پرداختی بانک سینا از سال 99 تا نیمه نخست امسال، تقریبا 0.4 درصد کاهش پیدا کرده است. طبق گزارش ارائه شده، کاهش مستمر نرخ سود تسهیلات پرداختی برای بانک سینا مفید بود و سود دریافتی این مجموعه از محل پرداخت وام را افزایش داد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز