شرایط وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رسالت + مبلغ سود

بانک رسالت به منظور کمک به مشتریان خود و تنوع سبد محصولاتش، وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی ارائه می‌دهد. این وام سود ندارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریانی که مایل به دریافت وام قرض الحسنه بانک رسالت هستند و شرایط لازم را دارند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. بعد از افتتاح حساب قرض الحسنه و ایجاد میانگین حساب سه ماهه، نوبت به ارائه مدارک هویتی است که تمامی آن به صورت غیرحضوری انجام می‌شود. بعد از ثبت نام غیرحضوری برای وام و ارائه مدارک لازم، مامور بانک به صورت حضوری در محل مورد نظر شما حاضر شده و احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهد داد. اعتبارسنجی مشتریان بانک توسط سامانه مرآت انجام خواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به این تسهیلات 2 درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات با توجه به معدل حساب تعیین می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام با توجه به معدل حساب 20 درصدی 60 ماه اعلام شده است. سقف پرداخت اقساط با توجه به 40 درصد معدل حساب به 48 ماه می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

میزان اقساط وام 300 میلیون تومانی بانک رسالت چقدر است؟

با توجه به میزان وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان تعیین شده است. کل سود تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است در صورتی که متقاضی تحت هر شرایطی شرایط دریافت این وام را نداشته باشد، می‌تواند امتیاز آن را به بستگان درجه یک خود منتقل کند.

بانک رسالت از جمله بانک‌های قرض الحسنه کشور است که فرآیند دریافت وام آن به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به افراد در شعب این بانک نیست.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه رسالت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط وام قرض الحسنه 300 میلیونی بانک رسالت + مبلغ سود

  1. یعقوبی گفته:

    کارمزد این وام دو درصد سالانه هست و در بیشترین تعداد قسط یعنی ۶۰ ماهه به ۱۸ میلیون میرسه
    کلا جزئیات را دقیق تر باید بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز