شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا + مبلغ اقساط

لست سکند

مشتریان بانک سینا که مشکل مالی دارند، به فکر سرمایه گذاری مناسب هستند اما نقدینگی کافی ندارند یا به منظور انجام هر کاری نیاز به پول زیادی پیدا کرده‌اند، امکان استفاده از وام 300 میلیون تومانی طرح «ارمغان» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که خواهان وام 300 میلیون تومانی بانک سینا هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمنا باید دو تا شش ماهه از افتتاح سپرده گذشته باشد. متقاضیان باید بتوانند ضامن رسمی به بانک ارائه بدهند. سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری تعیین می‌شود و 18 یا 20 یا 22 یا 23 درصد خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این تسهیلات به 36 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که اشخاص حقوقی و صاحبان کسب و کارهای دارای پروانه کسب معتبر نیز امکان درخواست این تسهیلات را دارند و سقف وام برای آن‌ها 500 میلیون تومان است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، سقف زمان بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط 10 میلیون و 845 هزار و 719 تومان است. کل سود تسهیلات به 90 میلیون و 445 هزار و 872 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود ان نیز 390 میلیون و 545 هزار و 872 تومان خواهد بود.

به منظور دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک سینا چه مدارک دیگری نیاز است؟

گذشته از موارد ذکر شده، افرادی که خواهان دریافت این تسهیلات هستند باید به یکی از 264 شعبه بانک سینا مراجعه کرده و مدارک هویتی مانند اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی را ارائه دهند. در صورت لزوم و احتیاج به مدارک بیشتر، کارکنان بانک متقاضیان را راهنمایی و جزئیات چگونگی دریافت این تسهیلات را به آن‌ها اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک سینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز