شرایط وام 20 میلیون تومانی بانک کارآفرین + مبلغ اقساط

بانک کارآفرین به منظور تامین تسهیلات مورد نیاز پرسنل و کارکنان سازمان‌ها و ارگان‌های طرف قرارداد طرح تسهیلاتی به نام «صبا» را تدارک دیده است. مبلغ تسهیلات صبا 20 میلیون تومان بوده و به منظور خرید کالاها و خدمات مختلف کاربرد دارد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از اشخاصی که مایل به استفاده از تسهیلات 20 میلیون تومانی صبای بانک کارآفرین هستند باید از ارگان یا سازمان محل اشتغال خود معرفی نامه بگیرند و به یکی از شعب بانک کارآفرین ارائه بدهند. ضمنا این افراد باید در یکی از شعب بانک کارآفرین سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات داشتن اعتبار شغلی است. سود وام صبا 23 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ تسهیلات، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط 774 هزار و 194 تومان خواهد بود. کل سود وام، 7 میلیون و 871 هزار تومان اعلام شده است. جمع رقم تسهیلات و سود آن به 27 میلیون و 931 هزار تومان می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در قالب بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

نگاهی به دستاوردهای بانک کارآفرین

این بانک در سال‌های فعالیت خود توانسته استاندارد آموزشی بین المللی ایزو 2 هزار و 993، عالی‌ترین نشان شفافیت مالی با عنوان تندیس زرین جایزه مدیریت مالی ایران سال 1401، عنوان گزارش مقبول از حسابرس مستقل و همچنین جایزه ملی خلاقیت برای روابط عمومی هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومی‌های سراسر کشور، نشان برنزین پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی 34 هزار سال 1400، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز