شرایط لازم برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین

بانک کارآفرین به آن دسته از مشتریان خوش حساب خود که کمبود نقدینگی دارند، در قالب طرح «صبا» وام 200 میلیون تومانی اعطا می‌کند. متقاضیان این تسهیلات باید میانگین حساب مناسب داشته باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از مشتریان بانک کارآفرین که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید در یکی از شعب آن سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمانت اصلی برای دریافت 60 میلیون تومان تسهیلات، داشتن دو ضامن رسمی و برای مبالغ بالاتر از آن ارائه سند ملکی است. اگر سند ملکی برای تضمین وام باشد، نباید همزمان در رهن بانک دیگر قرار بگیرد. نرخ سود این تسهیلات 24 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن نیز به 60 ماه می‌رسد. لازم به ذکر است که 22 درصد از مبلغ وام تا زمان بازپرداخت آن، یعنی حداکثر 60 ماه، در بانک مسدود خواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود تسهیلات، 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

آریاک سفر

آشنایی با برخی از دستاوردها و خدمات بانک کارآفرین

بانک کارآفرین سال 1380 در راستای ارائه خدمات متنوع بانکی، افتتاح حساب جاری، جلب مشتریان بیشتر و در مجموع استفاده بهینه از منابع فعالیت خود را آغاز کرد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته استاندارد آموزشی بین المللی کنترل کیفیت، عال‌ترین نشان شفافیت مالی از سیزدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران سال 1401، عنوان گزارش مقبول از حسابرس مستقل، جایزه ملی خلاقیت هفدهمین جشنواره ملی روابط عمومی‌های سراسر کشور و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز