خرید آسان و راحت با وام 100 میلیون تومانی بانک تجارت

خرید کالا در شرایط کنونی با گرفتن وام به راحتی ممکن است. افرادی که مشتری بانک تجارت باشند و قصد خرید کالا از فروشگاه اسنوا را داشته باشند، این امکان را دارند تا از وام 100 میلیون تومانی این مجموعه استفاده کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، اشخاصی که مایل به دریافت وام اسنوا بانک تجارت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان این تسهیلات باید دارای رتبه اعتباری مناسب باشند. بسته به رتبه اعتباری، دیگر ضمانت‌ها برای دریافت این وام متفاوت خواهد بود. در واقع اگر فردی رتبه اعتباری آ یا بی داشته باشد، باید برای ضمانت دریافت تسهیلات چک و سفته ارائه دهد. در صورتی که شخص رتبه اعتباری سی یا دی داشته باشد، داشتن چک، سفته و یک ضامن معتبر برای دریافت وام ضروری است. اما اگر متقاضی رتبه اعتباری نداشته باشد، براساس اعلام بانک باید سفته و دو ضامن معتبر داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

حداکثر نرخ سود این تسهیلات 23 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن نیز 36 ماه اعلام شده است.

آریاک سفر

میزان اقساط وام طرح اسنوا و دیگر شرایط لازم برای دریافت آن

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط، 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان است. کل سود تسهیلات، 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 140 میلیون و 454 هزار و 998 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است این تسهیلات به افرادی تعلق خواهد گرفت که قبلا از این طرح استفاده نکرده باشند. نداشتن بدهکاری یا چک برگشتی از دیگر شرایط دریافت وام خرید کالا اسنوا محسوب می‌شود. این تسهیلات در قالب کارت اعتباری به وام گیرندگان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک تجارت
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز