وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی چه شرایطی دارد؟

وام بانک کشاورزی-کاماپرس
لست سکند

کشاورزانی که از خدمات بانک کشاورزی استفاده می‌کنند و مایل به دریافت وام از این مجموعه هستند، می‌توانند از طرح «حامی گندم» استفاده کنند. سقف این تسهیلات 100 میلیون تومان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، مشتریانی که مایل به دریافت وام حامی گندم هستند باید در یکی از شعب بانک کشاورزی سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. متقاضیان این وام باید مقداری در سپرده خود نگه دارند و حداقل مبلغ این سپرده گذاری 5 میلیون تومان است. به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است افراد به منظور دریافت این تسهیلات باید حداقل دو ماه میانگین حساب داشته باشند. ضمنا به اصل سپرده مشتریان یک درصد سود تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ضامن رسمی است. حداکثر مدت زمان مسدودی سپرده به 24 ماه می‌رسد و تقریبا 20 درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 4 میلیون و 614 هزار و 493 تومان است. کل سود تسهیلات، 10 میلیون و 747 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود، 110 میلیون و 822 هزار و 823 تومان خواهد بود. لازم به ذکر است که این طرح مختص کشاورزان گندمکار است.

زمان آغاز به کار بانک کشاورزی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی است که با هدف حمایت از بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن از سال 1312 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با هزار و 817 شعبه و 50 شعبه تخصصی به ارائه خدمات ارزی و بین المللی می‌پردازد. هم اکنون این بانک انواع خدمات سپرده‌ای، تسهیلاتی، صندوق امانات، خدمت ارزی و … را به مشتریان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز