شرایط فروش نقد و اقساطی خودرو KMC A5

آریاک سفر

با افزایش قیمت خودرو در بازار، خرید اقساطی به یکی از روش‌های پرطرفدار برای خرید خودرو تبدیل شده است. خودرو KMC A5 یکی از کراس اورهای پرطرفدار و لوکس شرکت کرمان موتور بوده که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و نکاتی درباره فروش اقساطی KMC A5 پرداخته است.

معرفی خودرو KMC A5

KMC A5 که در گذشته با نام اس دبلیو G01F شناخته می‌شد، اولین بار در سال 2019 در چین معرفی شد و بعد از آن در سال 2021 به بازارهای جهانی راه پیدا کرد. این خودرو نسبت به مدل اولیه خود تغییر ظاهری چندانی نکرده و بیشتر تحولات آن شامل تغییرات گیربکس بوده است.

مشخصات فنی KMC A5

خودرو KMC A5 با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 137 اسب بخار عرضه می‌شود که قدرت آن نسبت به موتور 155 اسب بخاری مدل SWM G01F کاهش یافته و همچنین گشتاور آن از 230 به 212 نیوتن متر رسیده است. تغییرات ایجاد‌ شده در گیربکس باعث کاهش میزان قدرت گشتاور شده است.

دریان سفر امید

این خودرو با جعبه دنده هفت سرعته کلاچ روغنی وارد بازار ‌شده و دیگر خبری از گیربکس اتومات شش سرعته نیست. این تغییر ممکن است برای بسیاری از طرفداران و کاربران خوشایند نباشد، زیرا در شرایط فعلی گیربکس‌های دوکلاچه چینی در بازار ایران به لحاظ استهلاک و قیمت چندان مقرون‌به‌صرفه نیستند؛ با این حال، عملکرد گیربکس‌ این خودرو نسبت به مدل‌های رقیب تا حد زیادی رضایت کاربران را جلب کرده است.

KMC A5 می‌تواند تجربه رانندگی نرم و سواری لذت‌بخش و خوشایندی برای سرنشینان رقم بزند. این خودرو موفق شده به لحاظ پایداری و هندلینگ سرعت، عملکرد متعارف و رضایت‌بخشی از خود به نمایش بگذارد.

مشخصات ظاهری خودرو KMC A5

یکی از بارزترین مشخصات این خودرو که در نگاه اول توجه همگان را به خود جلب می‌کند، طراحی ظاهری اسپرت سپرهای جلو و عقب و رکاب‌های جانبی است. این موضوع باعث شده که با وجود گذشت حداقل پنج سال از عرضه، KMC A5 همچنان ظاهر پویا و جذاب و مدرنی داشته باشد. استفاده از سطوح تخت و ساختارهای هندسی خشک در پیکره این اتومبیل باعث شده که نمای تهاجمی و خوش‌چهره‌ای ارائه دهد. جلو پنجره باریک KMC A5 با نوار سراسر مشکی پیانویی، یکی از دیگر از عواملی است که در زیبایی رخ این خودرو نقش دارد.

طراحی داخل کابین KMC A5

در بخش طراحی داخلی خودرو KMC A5، تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی در کنسول جعبه‌دنده به چشم می‌خورد. در این مدل، اهرم تعویض دنده وجود ندارد و به جای آن یک کلید گردان تعبیه شده که تاثیر زیادی در ظاهر مدرن و باشکوه این خودرو ایفا کرده است. البته باید در نظر داشت که تغییرات دنده به لحاظ علمکرد نقش چندانی در کیفیت رانندگی ندارد.

استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در داشبورد و رودری به عنوان یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت در طراحی ظاهری این خودرو چینی محسوب می‌شود. فضای پشتی بزرگ KMC A5 باعث می‌شود که سرنشینان بدون محدودیت و با آسایش و راحتی از سواری آن لذت ببرند. این خودرو برای سفرهای خانوادگی پنج نفره ایده‌آل بوده و به خوبی رضایت افراد را جلب کرده است.

آپشن‌های خودرو KMC A5

کروز کنترل، سنسور باران، گرمکن صندلی، سیستم پایش باد و دوربین ثبت وقایع از امکانات و آپشن‌های اصلی این خودرو است که با مدل قبلی تفاوت چندانی ندارد. کنترل سرعت در سرازیری و کنترل ایستایی در سربالایی از سایر آپشن‌های محبوب این خودرو به حساب می‌آید.

شرایط خرید اقساطی خودرو KMC A5

با توجه به افزایش قیمت خودرو در بازار، بسیاری از افراد به دنبال شرایط ایده‌آل برای خرید اقساطی هستند. متقاضیان این خودرو با پرداخت مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت در حین ثبت‌نام می‌توانند برای خرید اقساطی KMC A5 اقدام کنند؛ بدین ترتیب آنان می‌توانند مابقی هزینه را در دو چک با اقساط سه ماه یک بار بپردازند. با این شرایط، خریداران می‌توانند خودرو را در 90 روز کاری تحویل بگیرند. یکی از مزیت‌های خرید اقساطی خودرو، برخورداری از بیمه بدنه است که هزینه آن به همراه مبلغ پیش‌پرداخت محاسبه خواهد شد. در این حالت سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی می‌ماند و بعد از تسویه نهایی آزاد خواهد شد.

قیمت مصوب این خودرو یک میلیارد و 286 میلیون و 500 هزار تومان است که متقاضیان برای خرید اقساطی باید مبلغ یک میلیارد تومان را پیش‌پرداخت کنند و مابقی هزینه را به صورت قسطی در شش قسط به مبلغ 61 میلیون تومان بپردازند.

خرید اقساطی خودرو از «کرمان موتور شیراز»

کرمان موتور حسینی شیراز به عنوان نمایندگی فروش محصولات کرمان موتور مشغول فعالیت است و همچنین نمایندگی انحصاری خودروهای جک و لیفان نیز محسوب می‌شود. انواع مدل‌های خودروهای درجه‌ یک کرمان موتور مانند جک، لیفان و KMC A5 در این مجموعه به فروش می‌رسد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://hoseinikhodro.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 07132345551 و 09370518538 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
ژیوار
آهن ملل اصفهان
سفریار آریا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان