شرایط سفر با تور ویتنام

ویتنام
ژیوار

ویتنام در جنوب‌شرقی آسیا  قرار گرفته و با تاریخ غنی و تنوع فرهنگی خود، هر ساله میلیون‌ها گردشگر را جذب می‌کند. این سرزمین، ترکیبی هارمونیک از آثار تاریخی باستان و شهرهای پویا و مدرن است که هر سفری را به یک تجربه منحصر به فرد تبدیل می‌کند. فرهنگ محلی غنی، غذاهای لذیذ و مهمان‌نوازی مردم ویتنام به شما فرصت می‌دهد تا علاوه بر لذت از زیبایی‌های طبیعی، با زندگی روزمره و عادات مردمان این سرزمین نیز آشنا شوید.

کاماپرس در این گزارش به قیمت تور ویتنام، چگونگی اخذ ویزا و مزایای سفر می‌پردازد‌.

چرا برای سفر، تور ویتنام را انتخاب کنیم؟

ویتنام دارای فرهنگ و تاریخ غنی است. به عبارتی تاریخ باستانی و فرهنگ غنی این کشور را متمایز کرده است. با سفر به ویتنام شما با آثار باستانی، معماری سنتی و هنرهای محلی این کشور آشنا می‌شوید.

غذاهای ویتنامی در سراسر جهان به معروف‌ هستند. در منوی رستوران‌های محلی این کشور غذاهای خوشمزه‌ و لذیذی مانند فو په، بانه می و فو بان برای گردشگران و مردم بومی به چشم می‌خورد.

تور ویتنام-کاماپرس

دریان سفر امید

ویتنام بهترین کشور برای طبیعت‌گردان و دوست‌داران کوه و جنگل است چراکه با سفر به ویتنام از خلیج هالانگ، جزایر خوش‌آب‌وهوای آن، گل‌ها و گیاهان استوایی و بسیاری از منابع طبیعی خیره‌کننده دیگر لذت می‌برند.

ویتنام مردم دوست‌داشتنی، مهمان‌نواز و خونگرم دارد و استقبال گرمی از گردشگران می‌کنند. همچنین این کشور دارای بازارها و فروشگاه‌های محلی است که انواعی از صنایع‌دستی، لباس‌های محلی و سوغاتی‌های ویتنامی در آن به فروش می‌رسند.

در طول سال در ویتنام جشنواره‌ها، فستیوال‌ها و مراسم مذهبی مختلفی برگزار می‌شود که با شرکت در آن‌ها می‌توان فرهنگ محلی مردم ویتنام را درک کرد. به علاوه اگر علاقه‌مند به ماجراجویی‌های جذاب در طبیعت هستید سفر به ویتنام به جهت شرکت در انواع ورزش‌ها از جمله ورزش‌های آبی توصیه می‌شود. این فعالیت‌ها از جمله آبشارگردی، کوهنوردی، ورزش‌های آبی و تورهای ماهی‌گیری هستند.

ویتنام

هزینه تور ویتنام

تور ویتنام، از تورهای گران‌قیمت محسوب می‌شود به طوریکه هزینه آن از 1195 تا 2150 دلار متغیر خواهد بود. گران قیمت بودن این تور به این دلیل است که پرواز مستقیمی از ایران به ویتنام وجود ندارد. همچنین فاکتورهای هزینه‌بر گوناگونی در این سفر وجود دارد که باعث می‌شود قیمت این تور مدام در حال تغییر باشد. فاکتورهای مرتبط با هزینه تور ویتنام را می‌توان در قیمت دلار، زمان سفر، مدت اقامت، نوع اقامت در هتل، آپارتمان یا مهمانخانه، هزینه حمل و نقل جهت بازدید از اماکن گردشگری و هزینه خورد و خوراک دانست. با توجه به این عوامل می‌توان حدس زد که سفر به ویتنام سفر ارزانی نخواهد بود. گرچه شما می‌توانید با خرید یک پکیج تور ویتنام که بازدیدها و تفریحات مناسبی را برنامه‌ریزی کرده است تا حد زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید چراکه از تخفیف‌ها و توانمندی‌های آژانس‌های مسافرتی بهره‌مند می‌شوید‌.

ویتنام

شرایط اخذ ویزا برای سفر با تور به ویتنام

برای سفر به ویتنام به عنوان گردشگر نیاز به ویزای گردشگری دارید. این نوع ویزا دارای اعتبار ۱ ماه بوده و به صورت عادی و فوری صادر می‌شود. مدارک مورد نیاز برای اخذ این ویزا شامل اصل پاسپورت  که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد، کپی پاسپورت، کپی و اصل کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه، تکمیل فرم ویزای سفارت، یک قطعه عکس ۳×۴ رنگی جدید، اصلی و کپی بلیت رفت و برگشت، واچر هتل، مدارک شغلی، نامه تمکن مالی و پرینت گردش حساب سه ماه آخر است.

زمان پردازش ویزای توریستی ویتنام ۲ روز کاری و پردازش فوری 8 ساعت کاری است اما برای پردازش فوری 10 دلار اضافه نیز دریافت خواهند کرد. همچنین شما می‌توانید درخواست پردازش فوق سریع داشته باشید که تنها 4 ساعت کاری زمان می‌برد اما در ازای آن 20 دلار اضافه باید پرداخت کنید. برای جلوگیری از اتلاف وقت و صف طولانی در ایست بازرسی مهاجرت در فرودگاه های ویتنام، دولت این کشور به شما خدمات دستیار را ارائه می دهد که هزینه آن ۲۵ دلار است. با استفاده از این سرویس، کارکنان سفارت بلافاصله پس از فرود هواپیما از شما استقبال کرده و تا زمانی که ویزای شما مهر نشده، در همه مراحل کمک‌تان می‌کنند.

ویتنام

رزرو تور ویتنام در آژانس مسافرتی “هرمس ۷۲۴”

گروه آژانس‌های مسافرتی هرمس به صورت تخصصی اقدام به برگزاری مستقیم تورهای خارجی و داخلی به صورت گروهی، چارتری و انفرادی می‌کند. این امکان در گروه آژانس‌های هرمس فراهم بوده که مسافرین بسته تور و سفر سفارشی خود را درخواست کرده و خدمات کاملا مطابق با درخواستشان را دریافت کنند. شرکت هرمس به جز خدمات کامل تور، با داشتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشور امکان صدور تمام بلیط‌های هوایی برای تمامی ایرلاین‌ها را دارند. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی به نشانی اینترنتی www.hermes724.com مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با پشتبانی ۲۴ ساعته به شماره 02126353624 یا پشتیبانی ویژه ساعات کاری به شماره 02126353624 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هرمس724
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز