شرایط رزرو اتاق در هتل وان سوئیت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شهر وان به دلیل داشتن بازارهای متعدد و ارزان قیمت، در کنار مکان‌های دیدنی، نزد ایرانیان محبوبیت بالایی دارد و هر ساله ایرانیان زیادی به صورت زمینی و هوایی به آن سفر می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، اقامت در هتل آپارتمان برای مسافرانی که هدف اصلی آنان خرید است و به صورت جمعی به وان سفر می‌کنند، مقرون‌به‌صرفه­‌ترین گزینه است؛ چرا که این هتل‌ها در عین ارزان قیمت بودن، امکانات خوبی نیز برای مسافران فراهم می‌کنند. قرارگیری هتل در مرکز شهر نیز باعث می‌شود که مسافران بتوانند با کمترین هزینه از جاذبه‌های متعدد آن دیدن کنند و سری به مراکز خرید بزنند.

در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل وان سوئیت وان بررسی شده است.

آشنایی با هتل وان سوئیت

این هتل آپارتمان در خیابان جمهوریت در مرکز شهر وان قرار دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی توانسته امتیاز 9.25 از 10 را دریافت کند. اتاق‌های این هتل آپارتمان بسیار بزرگ و جادار بوده و برای کسانی که به صورت جمعی و با تعداد زیاد به وان سفر می‌کنند، بهترین گزینه است. این هتل آپارتمان به دلیل مقرون به صرفه بودن، داشتن امکانات در سطح خوب و پرسنل حرفه‌ای توانسته توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب کند. این هتل آپارتمان به دلیلی نزدیکی به مراکز تجاری، برای افرادی که با هدف کاری به این شهر سفر می‌کنند نیز انتخاب مناسبی است.

دسترسی هتل وان سوئیت به اماکن گردشگری و مراکز خرید

قرارگیری در مرکز شهر وان و برخورداری از موقعیت جغرافیایی عالی نسبت به مراکز مهم و خرید، از مزیت‌های این هتل آپارتمان به حساب می‌آید. هتل وان سوئیت 3.7 کیلومتر با مسجد یولوکامی، 4.9 کیلومتر با موزه اوراتو و 6.2 کیلومتر با قلعه وان فاصله دارد. هم‌چنین می‌توان تنها در 22 دقیقه از هتل وان سوئیت به استخر و پارک آبی کاگداس آکوا رسید. مرکز خرید ام وی ام مقابل این هتل آپارتمان قرار دارد. هتل وان سوئیت فقط شش دقیقه با مراکز خرید آیدین پریهان و آتایوس سیلور فاصله دارد.

امکانات هتل وان سوئیت

هتل وان سوئیت امکانات متنوعی برای مهمانان خود از جمله پارکینگ اختصاصی فراهم کرده است و مسافرانی که با خودرو شخصی به این شهر سفر کنند، می‌توانند از پارکینگ اختصاصی هتل وان سوئیت استفاده کنند.

صبحانه این مجموعه همه روزه و به صورت بوفه سرو می‌شود. تعداد زیادی از مراکز رفاهی شهر وان در اطراف هتل وان سوئیت قرار دارد و مهمانان می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را با بهترین کیفیت از رستوران‌های متعدد اطراف هتل تهیه کنند.

این هتل اتاق‌های سیگار ممنوع و پذیرش 24 ساعته دارد و مسافران در تمامی اتاق‌ها می‌توانند از وای‌فای رایگان پر سرعت استفاده کنند.

کیفیت اتاق‌های هتل وان سوئیت

این هتل دارای 71 اتاق‌ از هفت نوع مختلف تک تخته تا پنج تخته است که از امکانات آنها می‌توان به مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، لوازم بهداشتی و سشوار اشاره کرد. اتاق‌های هتل وان سوئیت بسیار تمیز بوده و خیال مسافران را از بابت نظافت راحت می‌کند. اتاق­‌های هتل وان سوئیت همگی بزرگ و جادار است که باعث راحتی مهمانان در طول اقامت می‌­شود و گردشگران با وجود تراس در اتاق‌های وان سوئیت می‌توانند نمای زیبایی از شهر وان را تماشا کنند.

شرایط رزرو اتاق در هتل وان سوئیت

گفتنی است که هزینه رزرو اتاق در این هتل به عواملی مانند روزهای اقامت، تعداد نفرات، تاریخ و فصل سفر و نوع اتاق متفاوت خواهد بود. هتل وان سوئیت 71 اتاق مختلف یک تا پنج تخته دارد که مسافران می‌توانند با توجه به نیاز خود نسبت به رزرو آن اقدام کنند.

رزرو هتل وان سوئیت با « بیسان گشت »

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور وان یا رزرو اتاق در هتل وان سوئیت می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز