شرایط دریافت ویزای کانادا

ویزای کانادا - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کانادا سالانه پذیرای بسیاری از مسافران و گردشگرانی است که برای اهداف مشخص به این کشور سفر می‌کنند. افرادی که قصد سفر به کانادا دارند، در ابتدا باید ویزای این کشور را دریافت کنند.

به گزارش کاماپرس، ویزای کانادا سند رسمی است که به اتباع خارجی اجازه ورود و اقامت در این کشور می‌دهد. انواع مختلفی از ویزای کانادا وجود دارد و متقاضیان با توجه به شرایط خود باید نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

کاماپرس در این گزارش شرایط دریافت ویزای کانادا را بررسی کرده است.

مراحل ثبت درخواست ویزای کانادا

برای ثبت درخواست ویزای کانادا متقاضیان باید فرم درخواست ویزا را با مدارک مورد نیاز برای سفارت ارسال و هزینه‌های مربوط به آن را پرداخت کنند. پس از آن سفارت کانادا با بررسی مدارک و پیشینه و صحت سنجی آنها و در صورت تایید، فرد متقاضی را برای مصاحبه دعوت می‌کند.

متقاضیان می‌بایست مدارکی نظیر پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، صورت حساب بانکی و اسناد مربوط به سلامتی و نداشتن سوء پیشینه را برای درخواست ویزا ارائه دهند. در صورتی که فردی مایل به گرفتن ویزای توریستی کانادا داشته باشد، باید دلایل و مدارک سفر خود را به طور کامل توضیح و ارائه دهد و اگر با دعوت اعضای خانواده به کانادا سفر می‌کند، باید دعوت‌نامه ای از سمت آنان به عنوان مدرک به سفارت ارسال کند.

انواع ویزای کانادا

ویزای موقـت: این ویزا به اتباع خارجی اجازه می‌دهد که برای مدت زمان کوتاهی به کانادا سفر کنند. این ویزا را می‌توان از یک تا شش ماه و به صورت یکبار ورود و چندبار ورود دریافت کرد. کارهایی که زمان اقامت در کانادا با ویزای موقت می‌توان انجام داد، بسته به نوع ویزا متفاوت خواهد بود.

ویزای کاری: این ویزا به افراد اجازه کار و اقامت در کانادا می‌دهد. ویزای کاری بسته به مجوز آن شرایط متفاوتی دارد. مثلا با مجوز کار آزاد، متقاضیان می‌توانند برای هر کارفرمایی در هر شهر کانادا کار کنند، اما مجوز خاص کارفرما در صورت ارائه پیشنهاد شغلی معتبر از سوی یک کارفرمای خاص داده می­شود و افراد با این مجوز می­توانند وارد خاک کانادا شوند.

ویزای تحصیلی: افرادی که می‌خواهند برای ادامه تحصیل و آموزش به کانادا سفر کنند، در ابتدا می‌بایست نامه پذیرش از سوی یکی از دانشگاه‌های معتبر این کشور داشته باشند. افراد برای تحصیل در کانادا باید بودجه کافی داشته باشند و به افسر کنسولگری اطمینان دهند که پس از پایان تحصیل، آن کشور را ترک خواهند کرد.

انواع دیگر ویزای موقت شامل ویزای توریستی، سوپر ویزا، ویزای تجاری، ویزای زایمان و ویزای تسهیلات می‌شود.

ویزای دائم: متقاضیان با اخذ اقامت کانادا به صورت دائم می­توانند در هر شغلی مشغول به کار شوند. انواع ویزای دائم کانادا شامل ویزای سرمایه‌گذاری، ویزای استارت آپ، ویزای کارگر ماهر، ویزای خود اشتغالی، ویزای حمایت از خانواده و ویزای پرستاری می‌شود.

ویزای اکسپرس اینتری: این ویزا سریع‌ترین و محبوب‌ترین راه برای دریافت اقامت دائم کانادا است. این ویزا شامل مواردی مانند کارگران ماهر فدرال، نیروی کار متخصص، برنامه مهاجرت استانی و برنامه تجربه کانادایی می‌شود. افراد واجد شرایط دریافت این ویزا می‌بایست اطلاعات خود را به سفارتخانه ارسال کنند؛ سپس متقاضیان رتبه‌بندی می­شوند و برای  کسی که بالاترین رتبه را داشته باشد، دعوت‌نامه  برای درخواست اقامت دائم ارسال می‌شود.

شرایط دریافت ویزا

متقاضیان دریافت ویزای کانادا باید مدارکی دال بر ثبات مالی خود به سفارت این کشور ارائه دهند که می‌تواند شامل صورت حساب بانکی و فیش حقوقی باشد. هم‌چنین متقاضیان باید در ارائه مدارک خود صداقت داشته و در صورت وجود هرگونه سابقه کیفری، آن را به طور دقیق در اختیار سفارت قرار دهند. بهتر است متقاضیان مدارک خود را به صورت دقیق بررسی و شرایط اخذ ویزا را به دقت مطالعه کنند.

متقاضیان دریافت ویزا می‌بایست تاریخچه پزشکی خود را به صورت دقیق ارائه و معاینات پزشکی را زیر نظر پزشک مورد تایید سفارت انجام دهند. متقاضیان ویزای توریستی کانادا باید برنامه سفر خود به این کشور را به طور دقیق مشخص کنند و مدارکی مانند بلیط هواپیما و رزرو هتل را برای دریافت ویزا در اختیار سفارت قرار دهند. در این باره سابقه مهاجرتی فرد بسیار مهم است و افرادی که به قوانین ویزا و اقامت پایبند بوده و به موقع خاک کشور را ترک کرده باشند، شانس بیشتری برای دریافت ویزای کانادا خواهند داشت.

اخذ ویزای کانادا با «تکماه تراول»

افرادی که قصد دریافت ویزای کشور کانادا دارند، برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانند با شرکت تکماه تراول در تماس باشند. تکماه تراول به صورت تخصصی در زمینه اخذ ویزای توریستی و اقامت موقت و دائمی فعالیت کرده و بهترین امکانات را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

علاقه­‌مندان برای اطلاع از شرایط اخذ ویزای کانادا می­‌توانند به وبسایت https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز