شرایط دریافت وام 30 و 100 میلیون تومانی بدون سپرده بانک رفاه

ژیوار

بانک رفاه کارگران به منظور تنوع سبد محصولات و خدمات و برای حمایت بیشتر از مشتریان خود، طرح تسهیلاتی به نام «امید رفاه» را تدارک دیده است. این تسهیلات بدون نیاز به سپرده بوده و با کارمزد چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط اعطا می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، آن دسته از افرادی که به دریافت وام 30 میلیون تومانی بدون سپرده بانک رفاه تمایل دارند باید اعتبار مورد نظر بانک را داشته باشند. بعد از دریافت وام مذکور، فرد در بازه 24 ماه امکان بازپرداخت اقساط را دارد.

علاوه بر اشخاص حقیقی، شرکت‌های مرتبط با بانک رفاه نیز امکان درخواست چنین تسهیلاتی را دارند. منتهی برای این نوع شرکت‌ها سقف تسهیلات 100 میلیون تومان و کارمزد 6 درصد اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

میزان اقساط برای سقف وام 30 میلیون تومانی با کارمزد و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، 1 میلیون و 363 هزار و 636 تومان است. کل سود وام به 1 میلیون و 800 هزار تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 31 میلیون و 800 هزار تومان اعلام شده است.

مقدار اقساط برای سقف وام 100 میلیون تومانی با کارمزد و مدت زمان بازپرداخت معین، 4 میلیون و 432 هزار و 61 تومان است. کل سود وام به 6 میلیون و 369 هزار و 465 تومان می‌رسد. جمع رقم اقساط و سود آن نیز 106 میلیون و 429 هزار و 465 تومان اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک رفاه
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز