شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین

ژیوار

تمامی مشتریان بانک کارآفرین با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب یادشده امکان درخواست تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «امیدآفرین» را دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که سپرده پس انداز نیک آفرین را دارند باید حداقل سه ماه از مدت افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد تا بتوانند برای تسهیلات 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین درخواست بدهند. ضمنا متقاضیان این تسهیلات باید حداقل 25 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات ارائه سند ملکی به همراه ضامن رسمی مورد نظر بانک است. سقف سود این تسهیلات 23 درصد است و متقاضیان حداکثر ظرف 36 ماه امکان تسویه اقساط را دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

با در نظر گرفتن سقف وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود اعلامی، میزان هر قسط 12 میلیون و 162 هزار و 781 تومان است. کل اقساط 279 میلیون و 743 هزار و 952 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات نیز به 79 میلیون و 743 هزار و 952 تومان خواهد رسید.

دریان سفر امید

نگاهی به افتخارات بانک کارآفرین

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی فعال کشور است که در سه حوزه بانکداری شخصی، تجاری و شرکتی به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

تلاش‌ها و خدمات این بانک باعث شده تا طی سال‌های فعالیتش دستاوردها و افتخارات زیادی را به دست آورد. از جمله این افتخارات می‌توان به دریافت تندیس بلورین نهمین جایزه ملی مدیرت مالی سال 1397، نشان استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی در صنعت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا سال 1394، رتبه دوم میان بانک‌های تجاری اسلامی به لحاظ شاخص بازدهی براساس رتبه بندی نشریه بنکر 2014 و … را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کارآفرین
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان