شرایط دریافت وام 200 میلیونی با سود 6 درصدی از بانک صادرات

وام-کاماپرس
ژیوار

بانک صادرات برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی کم سود به نام «67» را تدارک دیده است. این وام با نرخ سود شش درصدی به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تجارت نیوز، افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی کم سود بانک صادرات هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند و برای مدت زمانی میانگین حساب ایجاد کنند. پولی که در حساب متقاضی به منظور ایجاد میانگین واریز می‌شود، برای ضمانت پرداخت وام مسدود خواهد شد. مشتریان تا پایان زمان بازپرداخت امکان استفاده از این پول را نخواهند داشت. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام 36 ماه است. البته طی این مدت زمان به پول مسدود شده در حساب، سود هفت درصدی تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند، نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک نخواهند داشت. این وام به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه شمس قابل درخواست و متقاضیان می‌توانند برای آن بدون هیچ معطلی ثبت نام کنند.

دریان سفر امید

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود شش درصدی و مدت زمان بازپرداخت میزان هر قسط از تسهیلات مذکور 6 میلیون و 84 هزار تومان خواهد بود. میزان اقساط در پایان مهلت سررسید این تسهیلات به 218 میلیون تومان خواهد رسید.

برخی از خدمات بانک صادرات ایران

بانک صادرات یکی از بانک‌های قدیمی و باسابقه خصوصی در کشور  است که از سال 1331 تاکنون به مشتریان واجد شرایط خود خدمات‌ قابل توجهی ارائه می‌کند. این بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی و دیگر بخش‌های بانکی اعم از سپرده‌های ارزی، قراردادهای بانکداری اسلامی، ضمانت نامه، ارائه انواع کارت بانکی، فعال سازی انواع حساب  انواع سپرده بانکی و… خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک صادرات
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز