شرایط دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر + مبلغ اقساط

بانک شهر به منظور حمایت از بخش آموزشی، حقوق و قضا، گردشگری و دیگر حوزه‌های خدمات محور اقدام به ارائه طرح تسهیلاتی «شهریار» کرده است. سقف مبلغ این وام به 2 میلیارد تومان می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، حداکثر مبلغ وام شهریار برای فعالان حوزه پزشکی 2 میلیارد تومان است. صاحبان کسب و کارهای غیرپزشکی در صورتی که با درخواست وام آن‌ها موافقت شود، حداکثر تا 1 میلیارد تومان امکان بهره مندی از این طرح را دارند. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک شهر سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت لازم برای دریافت این وام تا سقف 50 میلیون تومان داشتن ضامن رسمی است. در صورتی که مبلغ وام بیشتر از 50 میلیون تومان باشد، علاوه بر ضامن رسمی باید سند ملکی نیز ارائه شود. سقف سود این تسهیلات به 23 درصد می‌رسد و حداکثر زمان پرداخت اقساط نیز 48 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر متناسب با زمان پرداخت اقساط، مبلغی از تسهیلات تا زمان کامل شدن بازپرداخت نزد بانک باقی می‌ماند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مبلغ اقساط وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر چقدر است؟

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط 64 میلیون و 102 هزار و 943 تومان است. کل سود تسهیلات، 1 میلیارد و 76 میلیون و 941 هزار و 268 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 3 میلیارد و 82 میلیون و 399 هزار و 267 تومان خواهد رسید.

طبق اعلام روابط عمومی بانک شهر، این مبلغ تسهیلات برای خرید مواد و ملزومات مصرفی، سرمایه ثابت به منظور خریدن تجهیزات اداری، سیستم‌های کامپیوتری، دستگاه‌ها و ابزار کار مناسب تخصص متقاضیان مورد استفاده است.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک شهر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز