شرایط دریافت وام خودرو برای خرید شاهین جی

ژیوار

خرید ماشین مناسب به یک دغدغه اصلی برای متقاضیان واقعی تبدیل شده است. بعد از رشد نرخ ارز و وقوع کرونا، قیمت همه کالاها، به خصوص انواع ماشین‌های داخلی مثل شاهین جی، افزایش زیادی داشتند. به همین دلیل خیلی از متقاضیان خودرو، حتی علاقمندان به مدل‌های تولید داخل، دیگر توان کافی برای خرید ندارند. به منظور کمک به مشتریان حقیقی، شرکت‌های لیزینگی طرح‌های خرید خودرو با وام را تدارک دیده‌اند.

به گزارش کاماپرس، خودروهای جدیدی مانند شاهین جی به دلیل امکانات منحصر به فرد و جادار بودن مورد توجه خانواده‌‌های زیادی قرار دارند. اما این نوع خودرو به دلیل تورم، رشد قیمتی زیادی داشت و اکنون خرید نقدی و پرداخت مبلغ آن برای مشتریان حقیقی مقداری دشوار شده است. به همین دلیل برخی شرکت‌های لیزینگی مانند مجموعه کیان خودرو طرح فروش این خودرو با وام را ارائه داده‌اند. مجموعه کیان خودرو انواع اتومبیل داخلی را به صورت نقد و اقساط به مشتریان می‌فروشد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

مبلغ اقساط وام خودرو شاهین جی چقدر است؟

در حال حاضر افرادی که مایل به دریافت وام خودرو شاهین جی از مجموعه کیان خودرو هستند باید روی زمان پرداخت اقساط با شرکت به توافق برسند. مدت زمان بازپرداخت اقساط وام شاهین جی 12 یا 24 یا 36 ماه است. در صورتی که توافق روی پرداخت اقساط 12 ماهه باشد، متقاضی باید 399 میلیون تومان پیش پرداخت کند و هر ماهه 38 میلیون تومان قسط بپردازد. اگر مدت زمان بازپرداخت 24 ماهه تعیین شود، میزان پیش پرداخت 403 میلیون و 830 هزار تومان و مبلغ هر قسط 20 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود. در صورتی که فرد و مجموعه روی بازپرداخت 36 ماهه توافق کنند، میزان پیش پرداخت به 429 میلیون تومان و مبلغ هر قسط به 15 میلیون تومان خواهد رسید.

انتهای پیام

مرتبط با : کیان خودرو
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز