شرایط خرید پاسپورت دومینیکا

خرید پاسپورت دومینیکا
تورهای مسافرتی لحظه آخر

براساس شاخص رتبه‌بندی جدید پاسپورتIndex  در سال 2024، پاسپورت دومینیکا دارای رتبه 33 در جهان است. با پاسپورت دومینیکا می‌توان به 145 کشور بدون نیاز به ویزا سفر کرد. سرمایه‌گذاری 100 هزار دلاری در بخش صندوق دولتی یا 200 هزار دلاری در املاک و مستغلات دومینیکا، سریع‌ترین روش دریافت پاسپورت دومینیکا است. سرمایه‌گذاران می‌توانند برای افراد خانواده خود نیز درخواست دهند تا برگه شهروندی دومینیکای آنان در مدت سه تا هفت ماه صادر شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی مزایا، شرایط، مدارک و هزینه‌های خرید پاسپورت دومینیکا ‌پرداخته است.

مزایای خرید پاسپورت دومینیکا

محبوبیت خرید پاسپورت دومینیکا به عنوان پاسپورت دوم، در چند سال اخیر بین ایرانیان افزایش یافته است؛ چراکه این کشور فرصت‌ها، مزایا و تجربیات جدید بسیاری را در اختیار دارندگان پاسپورت خود قرار می‌دهد. از مهم‌ترین مزایای خرید پاسپورت دومینیکا می‌توان به مسافرت به 145 کشور بدون داشتن ویزا، اعمال حداقل مالیات بر ثروت و درآمد، امکان زندگی، کار و تحصیل در دومینیکا و تمام کشورهای حوزه‌ کارائیب، فرصت سرمایه‌گذاری و همکاری در توسعه اقتصادی دومینیکا با حداقل مالیات، امکان اخذ اقامت برای خانواده در مدت چهار تا شش ماه، داشتن حداقل دانش زبان انگلیسی، برخورداری از زندگی در بهترین کشور از بابت مناظر طبیعی و امکان سفر به آمریکا، کانادا و استرالیا با پاسپورت دومینیکا اشاره کرد.

خرید پاسپورت دومینیکا

شرایط خرید پاسپورت دومینیکا

حداقل سن متقاضی اصلی خرید پاسپورت دومینیکا باید 18 سال باشد. همچنین فرد نباید دارای هیچ‌گونه سوءسابقه کیفری یا بیماری وخیمی باشد. او باید اثبات کند که از سرمایه لازم برای سرمایه‌گذاری در روش‌های خرید پاسپورت دومینیکا برخوردار است و برای اطمینان از این بابت، از متقاضیان در طول پروسه درخواست پاسپورت دومینیکا، مدارک مالی قابل استناد دریافت می‌شود که توسط CIU  بررسی و صلاحیت دریافت پاسپورت تأیید خواهد شد. داشتن شخصیت نرمال اجتماعی، مدرک زبان و حداقل سرمایه بین 100 هزار تا 250 هزار دلار از دیگر شرایط خرید پاسپورت دومینیکا است.

متقاضیان خرید پاسپورت دومینیکا نه تنها برای خود، بلکه برای سایر اعضای خانواده‌ نیز می‌توانند درخواست پاسپورت دهند. همسر، فرزندان زیر 30 سال، کودکان معلول، پدربزرگ و مادربزرگ، خواهر و برادر مجرد زیر 25 سال می‌توانند همراه با متقاضیان اصلی، پاسپورت دومینیکا دریافت کنند.

مدارک لازم خرید پاسپورت دومینیکا

پس از آنکه مشخص شد متقاضی، تمامی شرایط دریافت شهروندی دومینیکا  را دارد، باید پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، اصل و کپی شناسنامه، عکس ۳×۴، فرم درخواست پاسپورت دومینیکا، مدارک مالی و سایر مدارک مربوط به تجارت و درآمد مانند اظهارنامه مالیاتی مربوطه، رزومه کاری، مدارک زبان، مستندات انگشت‌نگاری، گواهی عدم سوء سابقه کیفری، مدارک تحصیلی، گواهی ازدواج، گواهی سلامت و پرینت گردش حساب خود را ارائه کند‌. البته ممکن است بسته به ماهیت، شرایط درخواست متقاضی و نوع خاص سرمایه‌گذاری، مدارک بیشتری نیز از او خواسته شود. لازم به ذکر است که تمام فرم‌های درخواست پاسپورت باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.

خرید پاسپورت دومینیکا

هزینه‌ خرید پاسپورت دومینیکا

هزینه خرید پاسپورت دومینیکا تا حد زیادی به نوع سرمایه‌گذاری متقاضی و تعداد نفراتی که در این پروسه با او همراه می‌شوند، بستگی دارد. در صورت اضافه شدن هر یک نفر به تعداد متقاضیان، هزینه کمک مالی به ازای هر نفر ۲۵ هزار دلار خواهد بود. البته برای برادر و خواهر 18 تا 25 ساله یا همسر، هرکدام ۵۰ هزار دلار دیگر اضافه می‌شود. هزینه کارمزد بررسی پرونده برای هر فرد بالای ۱۶ سال نیز 4000 دلار خواهد بود. اگر متقاضی با روش سرمایه‌گذاری پاسپورت دومینیکا اخذ کرده باشد، در صورتی‌ که تمام مدت شهروندی خود را در کشور دومینیکا نگذرانده باشد، از مالیات در این کشور معاف است؛ با این‌ حال، در صورت اقامت در دومینیکا نیز مالیات ناچیزی باید بپردازد. البته اگر متقاضی تصمیم به اقامت شش ماه یا بیشتر در دومینیکا داشته باشد، پرداخت مالیات بر درآمد جهانی برای او الزامی است.

خرید پاسپورت دومینیکا

خرید پاسپورت دومینیکا با «دومینیکا پارادیس»

دومینیکا پارادایس در سال ۱۳۹۶ بنا بر تجربه‌ ۱۰ ساله مدیریت مجموعه در حوزه گردشگری تاسیس شد. این مجموعه یکی از قوی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه اخذ پاسپورت دوم کشور دومینیکا در ایران است که تمام نیازهای مربوط به اخذ پاسپورت دومینیکا مانند پر کردن فرم‌ها، مراحل انگشت نگاری، ثبت مشخصات متقاضی در سامانه CBIU، ارسال مدارک و پرداخت مبلغ سرمایه‌گذاری را در کمترین زمان و با کمترین هزینه برای متقاضیان انجام می‌دهد.

علاقه‌مندان برای ارتباط با دفتر تهران این مجموعه می‌توانند به صورت حضوری به نشانی بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، خیابان بابک بهرامی، پلاک ١١، طبقه چهارم، واحد ١۴ مراجعه کنند یا با شماره تلفن  ۹۱۳۰۲۲۲۸-۰۲۱ تماس بگیرند. آنان برای ارتباط با دفتر اصفهان این مجموعه نیز می‌توانند به نشانی چهارباغ عباسی، مجتمع تجاری اداری چهارباغ، طبقه دوم، واحد ۸ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۳۲۲۴۶۱۲۴-۰۳۱ تماس بگیرند. متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی https://dominicaparadise.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : دومینیکا پارادایس
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز