شرایط خرید خانه در شهر اندیشه زیر 3 میلیارد تومان

شهر اندیشه_کاماپرس
ژیوار

این روزها خیلی از افراد هستند که تمایل به خرید خانه و گذاشتن سرمایه خود در عرصه ملک دارند ولی به دلیل قیمت بالای مسکن و زمین در پایتخت و بعضی کلان‌شهرها موفق به این کار نمی‌شوند. بهترین پیشنهاد برای این افراد مراجعه به شهرهای جدید است. در این شهرها با قیمت‌های کمتر می‌توان سرمایه‌گذاری کرد و حتی ساکن شد. شهر جدید اندیشه یکی از گزینه‌های خوب برای خرید خانه محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید خانه زیر 3 میلیارد تومان را بررسی کرده است.

فاز 1 اندیشه

فاز یک اندیشه زیر نظر شهرداری شهریار است و می‌توانید با بودجه زیر 3 میلیارد تومان این فاز را در فهرست گزینه‌های خود قرار دهید. در فاز یک اندیشه هم‌خانه‌های با متراژ پایین پیدا می‌شود و هم قیمت مسکن در آن کمتر از سایر فازها است. البته در این فاز به دلیل کمتر بودن متقاضی رشد قیمت چشمگیری احساس نشده و بهترین فاز جهت سکونت افراد با بودجه کمتر است.

در این فاز یک واحد 48 متری با یک اتاق‌خواب برای فروش گذاشته‌شده که هر متر آن 36 میلیون و 458 هزار تومان قیمت دارد. شما با خرید این ملک 1 اتاق خوابه با انباری و آسانسور می‌توانید یک سرمایه‌گذاری بلندمدت بکنید. این واحد در طبقه اول واقع‌شده و فاقد پارکینگ است و اگر وسیله نقلیه دارید کمی برای شما مشکل‌ساز می‌شود. لازم به ذکر است این واحد در داخل کاملاً دیزاین شده و در بیرون دارای نمای تراورتن است. در این واحد نقلی بالکن هم قرار دارد. قیمت کل این ملک 1 میلیارد و 750 میلیون تومان است. گفتنی است خانه موردنظر ساخت سال 1397 است.

شهر اندیشه_کاماپرس

دریان سفر امید

یک واحد 50 متری دیگر ساخت سال 1394 هم در این فاز برای فروش آگهی شده است که 1 اتاق‌خواب دارد و طبقه دوم یک ساختمان 3 طبقه قرار دارد. داخل این واحد به‌طور کامل بازسازی‌شده و پارکینگ سندی هم دارد. ازنظر بالا رفتن از پله‌ها هم مشکلی نیست چون ساختمان آسانسور و همچنین انباری هم دارد. این خانه را با سند تک‌برگ به قیمت متری 29 میلیون و 200 هزار تومان برای فروش گذاشته‌اند که درمجموع 1 میلیارد و 460 میلیون تومان قیمت تمام‌شده ملک خواهد بود.

واحد دیگری به متراژ 67 متر با دو اتاق‌خواب برای فروش در این فاز گذاشته‌شده که ساخت سال 1396 ولی کامل بازسازی‌شده است. این ملک 67 متری علاوه بر پارکینگ سندی یک پارکینگ مهمان هم دارد. ساختمان 10 واحدی و غرق نور ذکر شده و داشتن پکیج و رادیاتور و کولرگازی از دیگر مزایای این واحد است. تمام دیزاین داخلی با بهترین متریال انجام‌شده و همچنین ساختمان دارای آسانسور و انباری هم هست. شما با قیمت متری 36 میلیون و 567 هزار تومان و درمجموع با پرداخت 2 میلیارد و 450 میلیون تومان می‌توانید صاحب این ملک شوید.

فاز 2 اندیشه

این فاز فاصله زیادی از بقیه فازها دارد و دسترسی آن نیز به‌خوبی فازهای دیگر نیست ولی محیطی دنج و آرام با واحدهای آپارتمانی متراژ بالا و ویلاهای مجلل دارد. اگر وسیله نقلیه شخصی ندارید یا به دنبال واحدهای ارزان‌تر و کوچک‌تر هستید، سراغ این فاز نروید. این فاز برای سکونت و مصرف شخصی خود انتخاب مناسبی است و البته در چند سال اخیر رشد قیمت قابل قبولی را داشته است.

در این فاز قیمت و متراژ خانه‌ها بالای 3 میلیارد تومان است.

شهر اندیشه_کاماپرس

فاز 3 اندیشه

اگر به دنبال سکونت در اندیشه با بودجه کافی هستید سراغ فاز 3 بروید. بهترین فاز در شهر اندیشه از نظر دسترسی و خدمات شهری و امکانات رفاهی فاز 3 است که کمترین فاصله را تا پایتخت دارد. مراکز تجاری و تفریحی، آپارتمان‌های لوکس و خانه‌های ویلایی این فاز را به یکی از مناطق پر متقاضی با تعداد بالای ساکنین تبدیل کرده است.

یک واحد آپارتمان قدیمی‌ساز ساخت سال 1378 به متراژ 105 در این فاز آگهی شده که فاقد آسانسور است. اگر برای بالا رفتن از پله‌های 4 طبقه مشکلی ندارید این ملک می‌تواند برای شما مناسب باشد. ساختمان دارای 2 اتاق‌خواب، پارکینگ سندی و انباری است. داخل واحد کامل بازسازی و کف سرامیک شده است. در دیزاین داخلی از کابینت‌های ام دی اف استفاده کرده‌اند. قیمت هر متر این واحد 26 میلیون و 666 هزار تومان و درمجموع 2 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت نهایی این واحد می‌شود.

آپارتمان دیگری در فاز 3 مجتمع گلسار آگهی شده که بازهم طبقه 4 بدون آسانسور است. ساختمان ساخت سال 1384 و 64 متر بنا دارد. این واحد همچنین پارکینگ سندی ندارد و محوطه باز برای پارک اتومبیل جای کافی دارد. واحد موردنظر نورگیری خوبی داشته و داخل واحد کاغذدیواری و نقاشی شده است. کابینت‌های ام دی اف و تمیزی داخل واحد هم از دیگر مزایای این ملک است. شما می‌توانید با متری 32 میلیون و 258 هزار تومان صاحب این ملک شوید. قیمت تمام‌شده این خانه 2 میلیارد تومان است.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز