شرایط خرید تور دبی در خرداد

شاخص-کاماپرس
ژیوار

شاید کمتر کسی در ابتدای قرن 21 میلادی باور می‌کرد که شهر دبی با توجه به موقعیت جغرافیایی و کویری بودنش، به یکی از قطب‌های گردشگری خاورمیانه تبدیل شود. این اتفاق در حال حاضر رخ داده و افزایش قابل توجه گردشگران این شهر سر و صدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش کاماپرس، جاذبه‌های گردشگری فوق لاکچری دبی، گردشگران با ملیت‌های مختلف را وسوسه می‌کند تا چند روزی را در این شهر شیخ نشین سپری کنند. با توجه به در پیش بودن تعطیلات چند روزه خردادماه، شرایط خرید تور دبی فراهم شده و گردشگران ایرانی فرصت بازدید از این شهر را در انتهای فصل بهار خواهند داشت.

این گزارش به بررسی شرایط و امکانات تور دبی در خرداد ماه ‌پرداخته است.

بهترین زمان برای سفر به دبی

در انتهای فصل بهار، دمای شبانه در شهر دبی به 25 درجه سانتی­گراد می‌رسد. این دما در طول روز بین 34 تا 38 درجه است و در بالاترین حد ممکن می‌تواند به 44 درجه هم برسد. در واقع در این فصل از سال، رفته رفته با گرم‌شدن هوا می‌توان به تفریحات آبی روی آورد؛ بنابراین خرید تور دبی 1403 و تجربه سفر در این فصل از سال به گردشگرانی توصیه می‌شود که اهل شنا و فعالیت‌های آبی هستند.

محیط شهر معمولا از زمان عصر تا شب جنب‌وجوش بیشتری دارد و به نوعی خردادماه، آغاز فصل زیست شبانه اهالی محلی دبی است؛ بنابراین به گردشگران توصیه می‌شود که در طول روز، تفریحات آبی و بازدید از مجتمع‌های تفریحی و پارک‌ها را در برنامه خود بگنجانند و شب­ها را به گشت و گذار در مراکز خرید و تفریحی دیگر مشغول شوند.

دریان سفر امید

شاخص-کاماپرس

امکانات تور دبی

در قالب خرید تور دبی، بلیط رفت و برگشت برای گردشگران رزرو و این پرواز توسط شرکت پرواز امارات در بالاترین سطح انجام می‌شود. برای دریافت ویزای توریستی در تور دبی، گردشگران باید مدارک مورد نیاز را در اختیار آژانس گردشگری مربوطه قرار دهند. در تور دبی، راهنمای فارسی زبان جهت رفاه حال گردشگران همراه آنان خواهد بود و خدمات حمل و نقل و انتقال به سواحل و مراکز خرید از طریق سرویس ترانسفر به گردشگران ارائه می‌شود.

2-کاماپرس

هزینه‌ها و زمان برگزاری تور دبی

دو بازه زمانی برای برگزاری تور دبی در نظر گرفته شده است که شامل تور ویژه سه شب و چهار روز در تاریخ 15 و 25 خرداد و همچنین تور ویژه چهار شب و پنج روز در تاریخ 11 و 14 خرداد می­‌شود. با خرید تور دبی می‌توان اقامت به یاد ماندنی را در هتل‌های سه تا پنج ستاره نایت کستل، کینگز پارک و گرند اکسلسیور تجربه کرد. هزینه اقامت در هتل‌های چهار و پنج ستاره بین 24 میلیون و 900 هزار تومان تا 27 میلیون و 300 هزار تومان است . با خرید تور دبی می­توان از طریق پرواز امارات پس از دو ساعت از تهران به دبی رسید. پروازها نیز عموما ساعت 4:30 بامداد به مقصد دبی انجام می‌شوند.

3-کاماپرس

جاذبه­‌های گردشگری شهر دبی

سرمایه‌گذاری‌های گسترده اماراتی­ها دست گردشگران را برای تجربه تفریحات متعدد در این شهر باز می‌گذارد.

برج خلیفه می‌تواند یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری در تور دبی باشد. این برج به عنوان نماد شهر دبی می‌تواند عکس‌های باشکوه و زیبایی را برای گردشگران به ارمغان بیاورد.

پارک آبی وایلد وادی نیز یکی از گزینه‌های همیشگی گردشگرانی است که در طول فصول گرم سال اقدام به خرید تور دبی می‌کنند.

تجربه سقوط از ارتفاع 33 متری با سرسره جمیرا اسکیرا می‌تواند سطح آدرنالین خون گردشگران را بالا ببرد و هیجان این سفر را برای آنان دو چندان کند. در کنار اینها، بازدید از آکواریوم دبی، موزه آینده دبی، دبی فریم، ساحل لامر و ده‌ها جاذبه دیدنی دیگر این شهر خالی از لطف نیست و به گردشگران تور دبی پیشنهاد می‌شود در مدت اقامت خود در این شهر، بیشترین استفاده را از این فرصت ببرند.

4-کاماپرس

خرید تور دبی از «هورامان گشت»

آژانس گردشگری هورامان گشت با برخورداری از تیم مجرب و کارشناسان حرفه‌ای، بیش از 10 سال سابقه برگزاری مستقیم تورهای داخلی و خارجی دارد. گردشگرانی که تمایل به تجربه یک سفر هیجان‌انگیز و بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر دبی دارند، می‌توانند از طریق ثبت نام تور دبی هورامان گشت، تجربه‌­ای هیجان‌انگیز در دل تفریحات آبی و تابستانی این شهر داشته باشند و زودتر به استقبال فصل تابستان بروند. با رزرو تور دبی از هورامان گشت، اقامت در بهترین هتل‌های دبی، تهیه بلیط رفت و برگشت پرواز امارات و خدمات ترانسفر فرودگاهی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به سایت هورامان گشت مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02157906000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز