شرایط خرید اقساطی تلویزیون اسنوا چیست؟

Une personne qui regarde Snowa TV-کاماپرس2

تلویزیون به عنوان وسیله‌ای محبوب در بخش لوازم خانگی، با قیمت‌ها و امکانات متفاوتی ارائه می‌شود. در این میان برخی کاربران هنگام خرید، با توجه به محدودیت بودجه، نیاز به حمایت مالی دارند که در این راستا برخی شرکت‌ها اقدام به ارایه تسهیلاتی در حوزه فروش اقساطی لوازم خانگی پرمصرف کرده‌اند.

در این میان سامانه دیجی پی، با ارائه وام‌ خرید کالا تا سقف 50 میلیون تومان، آماده ارائه خدمات به کاربران است. درخواست وام به صورت آنلاین انجام می‌شود و روند دریافت وام در سریع ترین زمان ممکن خواهد بود. با میزان وام اختصاص یافته به حساب کاربری، فرد می‌تواند به خرید محصولات دیجی کالا و دیگر مجموعه‌های تحت قرارداد دیجی پی بپردازد. تنها مدرک مورد نیاز جهت ارائه، اطلاعات شخصی و ارائه چک صیادی به عنوان ضمانت است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط خرید اقساطی تلویزیون اسنوا می‌پردازد.

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا SSD 75SK700UD

این مدل تلویزیون اسنوا در هنگام تهیه این گزارش، حدود 54 میلیون و 800 هزارتومان قیمت دارد. بهترین گزینه برای خرید این مدل تلوزیون بهره‌مندی از وام 50 میلیون تومانی دیجی پی است؛ اقساط این وام در قالب 18 ماهه، به مبلغ 3 میلیون و 310 هزارتومان قابل پرداخت است. در کنار سود سالانه 23 درصد، مبلغ 7 میلیون و 816 هزارتومان نیز به عنوان هزینه خدمات و زیرساخت شامل این وام می‌شود.

این محصول 75 اینچی، از رابط کاربری هوشمند و سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و گزینه مناسب برای کاربرانی است که با تکنولوژی روز همراه هستند.

راز آسمان پایتخت

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SSD-75SK700UD سایز 75 اینچ-کاماپرس

 

بیشتر بخوانید:

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا مدل SSD 65SK700UD

این مدل تلویزیون اسنوا با قیمت حدودی 35 میلیون و 400 هزارتومان عرضه می‌شود. با درخواست 40 میلیون تومان به عنوان وام درخواستی، اقساط به مدت 18 ماه، در هر قسط 2 میلیون و 648 هزاتومان قابل پرداخت است. هزینه خدمات نیز 6 میلیون و 258 هزارتومان در نظر گرفته می‌شود.

تلویزیون هوشمند اسنوا، با سایز 65 اینچ، مجهز به پنل IPS است و از کیفیت بالایی برخوردار است. این دستگاه از سیستم عامل 9 پشتیبانی می‌کند و از پردازنده 4 هسته‌ای نیز بهره می‌برد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-65SK700UD سایز 65 اینچ-کاماپرس

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا SSD 55SK610UG

این مدل تلویزیون اسنوا با قیمت حدودی 21 میلیون و 500 هزارتومان در بازار قابل تهیه است. می‌توان با درخواست وام 20 میلیون تومانی، بخش اعظمی از هزینه خرید این محصول را فراهم کرد. در این صورت کاربر برای بازپرداخت وام، ماهانه 2 میلیون و 258 هزارتومان را به مدت 12 ماه پرداخت می‌کند. هزینه خدمات نیز 2 میلیون و 41 هزارتومان خواهد بود.

این تلویزیون 55 اینچی با طراحی صفحه تخت، از کیفیت تصویر 4k بهره می‌برد. این محصول با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 9، به کاربر امکان وبگردی را می‌دهد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا SSD 55SK610UG-کاماپرس

تلویزیون هوشمند ال ای دی اسنوا SLD 50NK13000UM

این مدل تلویزیون اسنوا حدود 16 میلیون و 800 هزارتومان قیمت دارد. بهترین گزینه برای خرید این محصول، درخواست وام 15 میلیون تومانی است. اقساط این وام در قالب 12 ماهه، مبلغ 1 میلیون و 693 هزارتومان تعیین شده و مبلغ 1 میلیون و 539 هزارتومان نیز به عنوان هزینه خدمات و زیرساخت دریافت می‌شود.

این مدل تلویزیون 50 اینچی، از سه درگاه HDMI برخوردار است و به راحتی می‌توان کنسول‌های بازی را به آن متصل کرد. این محصول گیرنده دیجیتال داخلی نیز دارد و خروجی صدا با کیفیت بالا و اپتیکال رقم می‌خورد.

تلویزیون ال ای دی اسنوا SLD 50NK13000UM-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوادیجی پی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شرایط خرید اقساطی تلویزیون اسنوا چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز