با ۷ میلیون کدام تلویزیون جی پلاس را بخریم؟

Illustration d'un enfant qui regarde la télé. Les écrans sont déconseillés pour les plus petits.

تلویزیون‌هایی با سایز 32 اینچ و قیمت مناسب عموما از سوی کاربرانی تقاضا می‌شوند که قصد استفاده از آن را در اتاق خواب، فضای کوچک پذیرایی و حتی محیط های کاری و اداری دارند. برند جی پلاس با تولید تلوزیون‌های به صرفه و اقتصادی دغدغه کاربران در این زمینه را تامین کرده است. در همین راستا، کاربر می‌تواند با توجه به نیاز، ابعاد اتاق یا پذیرایی و میزان بودجه نسبت به خرید تلوزیون موردنظر خود اقدام کند. تلوزیون‌های جی پلاس در کنار قیمت مناسب، امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. این تلوزیون‌های 32 اینچی در کنار اشغال کم فضا، کیفیت تصویر بالایی دارند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی تلوزیون‌های جی پلاس با قیمت 7 میلیون تومان می‌پردازد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس سایز 32 اینچ مدل GTV-32PD616N

این مدل تلوزیون جی پلاس با صفحه نمایش تخت، هنگام تهیه این گزارش حدود 7 میلیون و 400 هزارتومان قیمت دارد. این دستگاه با پردازنده چهارهسته‌‎ای، از سیستم عامل اندروید 9 پشتیبانی می‌کند. این تلوزیون با حافظه داخلی 8 گیگابایتی از دو درگاه HDMI و یک پورت USB بهره می‌برد و می‌توان به راحتی محتواهای کامپیوتر، لپ‌تاپ و هارد اکسترنال را نیز بر روی این تلوزیون به نمایش گذاشت.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس سایز 32 اینچ مدل GTV-32PD616N-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ مدل GTV-32RD416N

این مدل تلوزیون جی پلاس با قیمت حدودی 7 میلیون و 190 هزارتومان ارائه می‌شود. رزولوشن تصویر ارائه شده در این دستگاه  768×1366 و کیفیت تصاویر آن از نوع HD است. این دستگاه با تجهیز به گیرنده داخلی، نیاز کاربران برای تماشای شبکه‌های داخلی را برطرف می‌کند. این محصول با عمق بیت 8، از دو پورت HDMI و یک پورت USB برخوردار است. خروجی صدای این دستگاه از نوع اپتیکال بوده و قابلیت کنترل تطبیقی صدا را نیز دارد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ مدل GTV-32RD416N-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ مدل GTV-32PD418N

این مدل تلوزیون جی پلاس با قیمت حدودی 6 میلیون و 900 هزار تومان عرضه می‌شود. این دستگاه با پنل IPS، از قابلیت Live Play Back برخوردار است و هنگام تماشای تلوزیون می‌توان پخش آن را متوقف و حتی به عقب بازگرداند. با دو درگاه HDMI و یک پورت USB می‌توان به راحتی محتواهای خارج از دستگاه را نیز تماشا کرد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ مدل  GTV-32PD418N-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ مدل GTV-32PD420N

این مدل تلوزیون حدود 7 میلیون تومان قیمت دارد. این محصول با پنل IPS زاویه دید وسیع تر و نمایش رنگ بهتری را به کاربر ارائه می‌دهد. این دستگاه طراحی باریکی دارد و می‌توان آن را به دیوار نیز متصل کرد. این نمایشگر محتواهای نمایشی را با کیفیت HD به تصویر می‌کشد. با فناوری Digital Recording کاربر می‌تواند به راحتی محتوای مورد نظر خود را بر روی حافظه خارجی ضبط و ذخیره کند.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس 32 اینچ مدل GTV-32PD420N-کاماپرس

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-32MD414N

قیمت حدودی این مدل تلوزیون جی پلاس 6 میلیون و 790 هزارتومان است. این دستگاه با خروجی صدای اپتیکال، نویز صدا را کنترل می‌کند و کیفیت صدای مناسبی دارد. رزولوشن تصویر این محصول HD است و زوایای تاریک تصاویر نیز به خوبی قابل مشاهده است. این مدل تلوزیون قابلیت ضبط برنامه بر روی حافظه خارجی را نیز دارد.
تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل GTV-32MD414N-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “با ۷ میلیون کدام تلویزیون جی پلاس را بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز