شرایط جدید فروش فونیکس اعلام شد + قیمت

ژیوار

فونیکس یکی از محصولات جدید مدیران خودرو است که در آذرماه 1401 به بازار ایران معرفی شد. این خودرو که نسخه ایرانیزه شده چری اومودا 5 است، یک کراس اوور قدرتمند با ظاهر جذاب است. زیبایی و کیفیت فونیکس توانسته به طرز قابل توجهی، توجه فعالان بازار خرید و فروش ماشین را به خود جلب کند. حالا در اولین روز مردادماه 1402، شرکت مدیران خودرو شرایط و قیمت جدید فروش فونیکس پریمیوم را به خریداران اعلام کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بر اساس اطلاعیه این شرکت، تمام منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش ماشین با موعد تحویل تابستان، می‌توانند از تاریخ 1 الی 7 مرداد 1402 به یکی از نمایندگی‌های مجاز مدیران خودرو مراجعه کنند. کد ملی این افراد باید در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت شده باشد و در نمایندگی این شرکت، فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

قیمت طرح فروش ماشین فونیکس پریمیوم

در این طرح، فونیکس پریمیوم با رنگ‌های مشکی، نوک مدادی و سفید اسپرت به خریداران عرضه می‌شود. مدیران خودرو یک قیمت قطعی برای فروش این اتومبیل تعیین نکرده است. وجه علی‌الحساب 517 میلیون و 410 هزار تومان و زمان تحویل 90 روز کاری پس از تکمیل وجه دعوتنامه و تایید اعتباری است. قیمت نهایی نیز پس از ارسال دعوتنامه تعیین می‌شود. همچنین، سود انصراف و تاخیر، 12 درصد در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر فونیکس FX پریمیوم قیمتی معادل یک میلیارد و ۷۲۴ میلیون تومان در کارخانه دارد. این در حالی است که قیمت همین خودرو در ابتدای خردادماه سال جاری حدود 2 میلیون و 200 میلیون تومان بوده است. اما این خودروی جدید چینی، چه مشخصاتی دارد؟ چنانچه جزء منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه نباشیم، چگونه می‌توان این خودرو را با قیمت مناسب خریداری کنیم؟

دریان سفر امید

مشخصات فنی فونیکس پریمیوم

این خودرو به یک موتور 1.6 لیتری توربو GDI مجهز است. این موتور 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت تولید شده توسط یک گیربکس 7 سرعته 2 دو کلاچه به محورهای جلویی منتقل می‌شود. شتاب این خودرو حدود 8 ثانیه است؛ بنابراین، فونیکس پریمیوم توانسته عنوان سریع‌ترین خودروی ایران را از آنِ خود کند. به علاوه، قدرت موتور این خودرو از موتورهای 2.4 لیتری اتومبیل‌های وارداتی بیشتر است. به علاوه، مصرف سوخت ترکیبی فونیکس پریمیوم 7.1 لیتر در هر صد کیلومتر است.

طراحی فونیکس پریمیوم

طراحی ظاهری یکی از مهم‌ترین دلایل بالا بودن فروش ماشین است که فونیکس پریمیوم توانسته به خوبی از پس این مرحله بربیاید. این خودرو یک کراس اوور کوچه 5 نفره است. جلو پنجره خشن و طراحی چراغ‌های جلویی یادآور خودروهای کره‌ای است. در نمای جانبی نیز خطوط اسپرت، جلوه ویژه‌ای به این ماشین داده است. به علاوه، استفاده از رنگ قرمز در رینگ‌ها، قاب آینه‌های جانبی، کلیپر و پایین درها این خودرو را در میان جوانان بسیار محبوب کرده است. این رنگ در فونیکس مشکی، زیبایی بیشتری دارد.

آپشن‌های فونیکس پریمیوم

امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو شامل شش کیسه هوا، سنسور نور، سنسور باران، رادار نقطه کور، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، رادار خطی، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو، فرمان کمکی برقی، دوربین 360 درجه، نمایشگر لمسی، استارت دکمه‌ای، نورپردازی متغیر کابین و… می‌شود.

طرح اقساطی فروش ماشین خارجی و داخلی

چنانچه جزء منتخبین ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش ماشین نیستید، می‌توانید خودروی مورد نظر خود را با اقساط بلند مدت و پیش پرداخت معقول از مجموعه همراه مکانیک خریداری کنید. لازم به ذکر است که این مجموعه قریب به 10 سال در زمینه خرید و فروش ماشین فعالیت دارد و تمام مجوزهای قانونی را دریافت کرده است. امکان خرید و فروش خودروی صفر یا کارکرده در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک نیز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
نهال گشت
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط جدید فروش فونیکس اعلام شد + قیمت

  1. دانش آموخته ی عالی گفته:

    پول اضافه است اگر روزی داشتید تویوتا صفر لکسوس صفر بی ام و صفر مزدا صفر خریداری کنید این ها فقط ظاهر دارند
    شاهین اتوماتیکصفر،دنا اتوماتیک صفر،۲۰۷ سقف فلزی صفر کار شما رو راه می اندازه زندگی زنده گی خرج داره جیب رو برای دیگران خالی نکن،این ماشین های چینی حکایت دوران گولد کوئست که یک نفر با ظاهری شیک و چربی زبان پول رو از دست مقامات عالی رتبه ی مردمی خارج میکرد و گول میخوردند.

  2. حسین گفته:

    قیمتها واقعا بالاست،زیرا مونتاژ کاران به سود کمتر از ۴۰ درصد راضی نیستند،و مردم هم حداقل برای یکسال از خرید کنار خواهند رفت و بازی گرانی نقشی نخواهد داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز