شرایط اقامت در هتل رویال پالاس وان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

دسترسی خوب هتل محل اقامت، عامل مهمی در راحتی و کاهش هزینه‌های سفر به شمار می‌رود و به همین دلیل مسافران اغلب در هتلی اقامت می‌کنند که فاصله کوتاهی با مراکز خرید و اماکن گردشگری شهر داشته باشد. موقعیت مکانی خوب هتل رویال پالاس نیز باعث شده که افراد زیادی این هتل را برای اقامت خود در شهر وان ترکیه انتخاب کنند.

کاماپرس در این گزارش شرایط رزرو اتاق در هتل رویال پالاس وان را بررسی کرده است.

ویژگی هتل رویال پالاس وان

رویال پالاس، یک هتل آپارتمان در شهر وان ترکیه بوده که به سبب دسترسی فوق‌العاده و موقعیت جغرافیایی خوب خود مورد توجه مسافران قرار گرفته است. اطراف هتل رویال پالاس رستوران‌های متعددی وجود دارد و مسافران می‌توانند انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را از آن‌جا تهیه کنند. نظافت روزانه اتاق‌ها در کنار راحتی و پرسنل کاربلد، این هتل را به گزینه‌ای مناسب برای اقامت در شهر وان ترکیه تبدیل کرده است.

امکانات هتل رویال پالاس وان

این هتل آپارتمان امکانات خوبی برای راحتی مهمانان خود در نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به پذیرش 24 ساعته، وای فای رایگان در اتاق‌ و لابی و انبار چمدان آن اشاره کرد. هتل رویال پالاس خدمات مختلفی برای افراد معلول نیز در نظر گرفته و امکان دسترسی به نقاط مختلف هتل را با ویلچر فراهم کرده است.

در هتل رویال پالاس وان، صبحانه رایگان به صورت بوفه و در وعده ناهار و شام انواع غذاهای ترکی سرو می‌شود. این هتل امکانات دیگری مانند اتاق جلسه و اتاق‌های سیگار ممنوع و خدماتی از قبیل نظافت روزانه اتاق‌ها نیز دارد.

اتاق‌های هتل رویال پالاس وان

هتل وان 76 اتاق متنوع در چهار نوع مختلف دارد. تمامی اتاق‌های هتل رویال پالاس وان با وسایل نو و به صورت مدرن طراحی شده است. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع و یخچال اشاره کرد. اقامت دراتاق‌های هتل رویال پالاس حس راحتی و آرامش پس از یک روز تفریح و گشت و گذار در شهر وان را به مسافران منتقل می‌کند. هم‌چنین اتاق‌های این هتل دو ویو و نمای مختلف از شهر و محوطه دارد که مسافران می‌توانند هنگام رزرو، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. اتاق‌های این هتل مجهز به وای فای رایگان و حمام شخصی است. هم‌چنین هتل رویال پالاس لوازم بهداشتی و آب رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

دسترسی هتل رویال پالاس وان

هتل رویال پالاس وان به دلیل موقعیت مکانی فوق‌العاده خود به بسیاری از مراکز خرید و اماکن گردشگری شهر وان نزدیک است؛ به طوری که با کمتر از پنج دقیقه پیاده روی از این هتل می‌توان به مراکز خرید آتایوس سیلور و آیدین پریهان رسید. هم‌چنین هتل رویال پالاس وان پنج کیلومتر با موزه اوراتو، 6.3 کیلومتر با قلعه وان و 18.6 کیلومتر با ساحل ادرمیت فاصله دارد. مسافران این هتل می‌توانند با 14 دقیقه پیاده‌روی به خانه گربه‌های وان و پارک آبی کاگداس آکوا برسند. هتل رویال پالاس وان 9 کیلومتر با فرودگاه این شهر فاصله دارد که دسترسی را برای مسافران راحت می‌کند.

شرایط رزرو اتاق در هتل رویال پالاس وان

هزینه رزرو اتاق در این هتل به عواملی مانند تاریخ رزرو، تعداد نفرات و نوع اتاق بستگی دارد. افرادی که می‌خواهند این هتل را رزرو کنند می‌بایست قسمتی از هزینه را قبل از اقامت در این هتل پرداخت کنند. این هتل چهار تایپ و نوع مختلف اتاق از دبل تا سوئیت دارد و مسافران می‌توانند با توجه به نیاز خود نسبت به رزرو آن اقدام کنند. سرویس اتاق هنگام رزرو شامل صبحانه به شکل بوفه است. در کنار امکانات و دسترسی خوب، قیمت رزرو اتاق‌های این هتل مقرون به صرفه بوده و اقامتی ارزان قیمت و لذت‌بخش را در وان به مسافران ارائه می‌دهد. رزرو اتاق برای کودکان بالای شش سال منوط به پرداخت هزینه کامل است.

رزرو هتل رویال پالاس وان با «بیسان گشت»

آژانس مسافرتی و گردشگری بیسان گشت به عنوان یک شرکت فعال و با تجربه در حوزه توریسم و گردشگری، با برخورداری از تخصص پرسنل مجرب و مجوزهای مربوطه از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تهران به ارائه خدمات به مشتریان خود می‌پردازد. از خدمات این مجموعه می‌توان به برگزاری تورهای داخلی و خارجی، تورهای طبیعت گردی و خدمات رزرو هتل در کشورهای دیگر همچون ترکیه اشاره کرد.

متقاضیان رزرو تور وان یا رزرو اتاق در هتل رویال پالاس وان می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز