شرایط استخدام فروشنده آقا با حقوق بالای 30 میلیون تومان در تهران

استخدام فروشنده آقا
ژیوار

ممکن است به شغل فروشندگی علاقه داشته باشید اما بخواهید درآمدی بالاتر از ۳۰میلیون تومان کسب کنید. در این صورت، احتمالا از خود می‌پرسید که شرایط استخدام فروشنده با چنین حقوقی چیست.

کاماپرس در این گزارش، شرایط ۵ فرصت شغلی به عنوان فروشنده آقا با حقوق بالای ۳۰میلیون تومان در تهران را بررسی می‌کند تا در این مسیر بهتر به نتیجه برسید.

فروشنده و بازاریاب شرکت دارویی با حقوق بالای ۳۰میلیون تومان

این فرصت شغلی برای کسانی که سابقه کار فروشندگی در داروخانه را دارند مناسب است. این شرکت دارویی کارجویانی را استخدام می‌کند که ساکن استان تهران و البرز باشند. علاوه‌براین، باید روحیه کار تیمی، فن بیان قوی و روابط عمومی بالا داشته باشید تا به استخدام این شرکت پخش دارویی در بیایید. ساعت کاری شما نیز شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۸ خواهد بود. در آخر هر ماه، برای کار در این سمت، ۳۰ تا ۴۰میلیون حقوق به‌علاوه پاداش، پورسانت و بیمه تکمیلی دریافت خواهید کرد.

فروشنده در فروشگاه مبلمان با درآمد فوق‌العاده

فروشندگی در صنعت چوب و دکوراسیون داخلی نیز می‌تواند درآمد بالایی داشته باشد. نمونه آن فروشگاهی در خیابان دلاوران تهران است که به فروشنده استخدام شده خود هر ماه ۳۰تا ۴۰میلیون تومان حقوق به اضافه پاداش و پورسانت می‌دهد. کسی که برای این موقعیت شغلی استخدام می‌شود باید حداقل ۲ سال سابقه کار در این صنعت، تحصیلات قابل قبول، ظاهر آراسته و فن بیان فوق‌العاده‌ای داشته باشد. این فرد از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۸ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در فروشگاه مشغول می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

فروشنده با حقوق و مزایای عالی

اگر به شغل فروشندگی و بازاریابی علاقه دارید و به کار کردن با حقوق ۳۰ تا ۳۵میلیون تومان و مزایایی مانند وام، پاداش، بیمه تکمیلی، بن خرید و ناهار فکر می‌کنید، این فرصت شغلی برای شما مناسب است. کسی که برای این کار استخدام می‌شود، باید حداقل ۲ سال در این حوزه فعالیت کرده باشد و مسلط به فروشندگی حضوری و فنون مذاکره و جذب مشتری جدید باشد. علاوه‌براین، باید بتوانید شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۵:۳۰ و پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محل کار حضور یابید.

فروشندگی برای یک شرکت دارویی معتبر

اگر به کار فروشندگی در صنعت دارویی علاقه دارید، این موقعیت شغلی با حقوق ۲۵ تا ۳۵میلیون تومان در ماه و مزایایی نظیر وام، پاداش، پورسانت و بیمه تکمیلی برای شما مناسب خواهد بود. این شرکت دارویی واقع در خیابان جی تهران ساعات کاری مطابق با قوانین وزارت کار دارد و به نیروهای استخدام شده آموزش‌های مرتبط را ارائه می‌دهد. برای درخواست کار در این موقعیت شغلی باید سن شما زیر ۵۰ سال باشد.

فروشنده فروشگاه پوشاک

فروشنده فروشگاه پوشاک در تهران با حقوق بالا

اولین فرصت شغلی که می‌توانید به درخواست برای آن فکر کنید، شغل فروشندگی در یک فروشگاه پوشاک معتبر و باسابقه در محله میرداماد تهران است. برای استخدام در این فروشگاه باید فروشنده حرفه‌ای کت و شلوار آقایان باشید. بنابراین، داشتن سابقه کار بیشتر در این حرفه اهمیت دارد. علاوه‌براین، باید هر روز از شنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در فروشگاه مشغول به کار باشید تا در نهایت حقوق ماهانه ۲۵ تا ۳۵میلیون تومان به شما تعلق بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز