شاسی بلند جدید ژاپنی با ظاهر متفاوت به خیابان‌های تهران رسید(تصاویر)

لست سکند

شاسی بلند جدید مدل 2022 که  به تازه گی در خیابان های تهران رویت شده محبوب ترین شاسی‌بلند در میان ایرانیان است و رنگ آن برخلاف همتایان دیگر خود که به کشورهای عربی راه یافته اند، مشکی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرانجام تویوتا لندکروزر نسل جدید مدل 2022 هم به تهران آمد و پلاک گذرموقت دریافت کرد؛ برخلاف بیشتر مدل‌های لندکروزر در کشورهای عربی، این خودرو به رنگ مشکی است.

هفت صبح در گزارشی به قلم سید محمد دادگستر درباره این خودرو نوشت: تویوتا لندکروزر برای ایرانیان خودرویی قابل احترام و دوست داشتنی است. این شدت علاقه گاهی تا جایی بالا می‌رود که در برابر خودروهای سطح بالاتری همچون کادیلاک اسکالید، بی ام و X7 ، پورشه کاین و مرسدس بنز GLE باز هم انتخاب هموطنان شاسی بلند ژاپنی محبوبشان لند کروز است.

خبرهای پربازدید امروز در بازار خودرو: 

راز آسمان پایتخت

وضعیت لندکروزر در بازار  هم جالب است و نمونه های کم کارکرد آن در مدل 2013 گاه گران‌تر از پورشه کاین قیمت گذاری می‌شوند. در روزهای اخیر اولین دستگاه از این خودرو در سری 300 که خیلی از رونمایی آن نمی گذرد، به ایران آمده و با پلاک گذرموقت در حال تردد است.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

شاسی بلند ژاپنی دیگر حال و هوای گذشته را ندارد!

طراحی بیرونی لندکروزر جدید بیش از هر چیز سروصدا به پا کرده است. همان طور که در فرم طراحی مشخص است، لندکروزر دیگر حس و حال گذشته را ندارد و با جریان اصلی طراحی« اس یو وی» های فو ل‌سایز همراه شده است اما صرف نظر از زیبا بودن یا نبودن، نمی توان منکر این واقعیت شد که لندکروزر J300 به مراتب قابلیتهای آفرودی بیشتری نسبت به لندکروزر قبلی دارد که از قضا این توانایی مدیون طراحی جدید این خودرو است.

پلتفرم TNGA تویوتا باعث شده تا اتاق خودرو به صورت کامل روی شاسی مجزا قرار بگیرد. چیزی که به بادی آن فریم شهرت دارد و آن را معمولاً در شاسی بلندهای آمریکایی می‌بینیم.

پربازدیدترین ویدیوی امروز:

این قابلیت در کنار مواردی همچون سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر، کنترل الکترونیکی پایداری تعلیق، امکان انتخاب چندین حالت رانندگی به همراه دوربین نمایش مسیر و نسخه پیشرفته از سامانه کنترل خزش باعث می شود تا لندکروزر قادر باشد به بیشتر نقاط کره زمین سفر کند.

آپشن های چشمگیر لندکروزر جدید

سالها بود که عاشقان کابین های لوکس معمولاً سراغ نیسان پاترول یا اینفینیتی QX80 رقیب همیشگی لندکروزر می‌رفتند اما لندکروزر جدید دیگر آن شاسی بلند قدیم نیست که به خاطر کمبود آپشن ها بدنام باشد.

در کابین این خودرو نمایشگر اطلاعات سرگرمی 9 اینچی با پشتیبانی ا ز اپل کارپلی و اندروید اتو، شارژ بی سیم تلفن همراه، دوربین 360 درجه و نمایشگر هداپ دیسپلی در کنار برخی موارد جدید دیگر جلب نظر می کند.

درب صندوق برقی، تنظیم برقی فرمان، تصفیه هوا و سامانه تشخیص اثر انگشت از دیگر آپشن‌های رفاهی جالب لندکروزر جدید هستند. تویوتا برای تضمین امنیت این غول ژاپنی آخرین نسخه از سامانه سیفتی سنس خود را روی آن تعبیه کرده که شامل مواردی نظیر کروزکنترل تطبیق پذیر، دستیار حرکت بین خطوط و نوربالای لندکروزر  می شود.

پیشرانه 5.7 لیتری V8 جایی در نسل جدید این خودرو ندارد و مهندسان تویوتا ترجیح داده‌اند از پیشرانه کم حجم تر اما مجهز به توربوشارژر استفاده کنند تا مشکل مصرف بالای این خودرو هم حل شود. زیر کاپوت این خودرو پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری تویین توربو قرار گرفته که 409 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می کند. شتاب اعلامی برای لندکروزر جدید 6.7 ثانیه است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

46 دیدگاه برای “شاسی بلند جدید ژاپنی با ظاهر متفاوت به خیابان‌های تهران رسید(تصاویر)

  1. ایرج میرزا علیه السلام گفته:

    خیلی ممنون از اطلاع رسانیتون.🤔.در اولین فرصت میخرم!بیست تومن پیش,۱۵سال هم قسط،ماهی۱۰میلیون😜

    • مردم عادی گفته:

      آقا امروز قیمت ماست چنده اینو بگو لندکروز مال آقا زاده ها و عالیجنابان هستش ما مردم عادی بیشتر قیمت ماست و تخم مرغ و نون رو تعقیب میکنیم که از گرسنگی نمیریم

  2. سعید گفته:

    حالا خودرو ساز های ایرانی هم می گویند ما خودروی جدید سایپا ساینا ای ساختیم فقط یک آی اضافه کردن تا 35میلیون پول اضافی از ملت بدزدند ای ظالمهای حرام خور

  3. محمودی گفته:

    باز هم ارزهای مملکت به جای تولید و ورود تکنولوژی ، صرف واردات اسباب بازیهای بزرگسال نمایان دوددو باز (ماشین باز) عقده ای و خود نما شد که. پس اشتغال و آرزوهای بر باد رفته جوانان ما چه میشود؟

  4. سعید اهتمام بر گفته:

    خیابانها از ماشین و موتور دیگه جا ندارد همه مو بابل به دست و هوای پرت در حال رانندگی بیمارستانها از تصادفی پر شده شهر دار چکار می‌کنه چرا جلو گیری نمیکنه خطرناک شده

  5. امیرخان گفته:

    ماشالاااااااه به اصالت و هیبت
    “”لندکروزر تویوتا””
    فول ینی شاه شاسی آسیا ودنیا .. هرچی بگیم کم گفتیم..
    الحق والانصاف ژاپن وآلمان میبایست فاتحان جنگ جهانی باشند..
    هم جنم دارند هم نبوغ واستعداد و هم فرهنگ واصالت ..البته آریایی بودن آلمان وایران افتخار ملی المانیا ودنیاست ..
    دم هرچی اثیل زاده فرهنگ دار ایران واریایی اصالت گرم

  6. رضا گفته:

    خب حالا که چی؟!
    مردم عادی حتی لاستیک اینم نمیتونن بخرن به لطف حکومت باید دنبال انواع سه چرخ هندی باشیم

  7. خسرو گفته:

    متاسفانه اقتصاد رانتی و بیمار باعث ایجاد طبقه ای نو کیسه تازه بدوران رسیده شده که با پولهای باداورده در مقابل اکثریت مفلوک و درمانده جامعه گرونترین اتومبیل و ساختمانها و موبایل رو میخرن و مشغول خودنمایی هستن

  8. عباس گفته:

    الان نزدیک 4ساله که ثبت سفارش خودرو وارداتی ممنوع میباشد و اون‌هایی هم که از قبل ثبت شده و تو پارکینگ گمرک خوابیده بودن تا مدل2019بودن
    الآن چطور این قول مدل2022اومده ایران و اون هم تهران خیلی برای من جای سواله
    ولی باز هم خوب که فکر میکنم متوجه میشم آقا زاده ها میتونن

  9. فرهاد الفتی گفته:

    ایران به مانند کشتی ایست وسط اقیانوس گرم ، که سرمایه داران سرنشین این کشتی با داشتن دریل ومته بدنه ی کشتی را سوراخ می کنند برای نوشیدن آب وخنک شدن بدنشان !،بدون اعتنا به فقیران وقشر متوسطه دسته خالی !اما غافل از اینکه این کشتی سرانجام با پولدار وفقر به اعماق اقیانوس ،همگی غرق خواهند شد !!

  10. فریبرز قارداشی گفته:

    آمدن کارت خرید مایحتاج خوراکی بهمون بدن با ۲۰۰ هزار تومان با اقساط وام و سود ۲ درصد، آنوقت از چی داریم حرف میزنیم، اونهایی که نیم ساعته محصولات ایران‌خودرو و سایپا را پیش خرید میکنن، همون کسانی هستند که یه عده رو به ثروت های نجومی میرسونن، راستی ببخشید موقع سنگ زدن به شیطان چه روزی هست؟خواستم بگم یادمون باشه..

  11. محمد گفته:

    یکی پول پراید نداره همش تو صف پیشفروش خودروساز داخلیه اونم با بدترین کیفیت
    یکی هم مونده اگه دهمین ماشین میلیاردیشو بخره یه وقت یارانش قطع نشه که دیگری سر سفرش نون بیاد خداهم خدای شما پولدارا

  12. ناشناس گفته:

    سلام بسیار هم عالی اگه اهل معاوضه هستید با پراید مدل۹۹بی رنگ بی ضربه کم کارکرد سر ب سر انجام بدیم خیرشم ببینی تازه ب پرایدم آپشن زه بغل هم اضافه کردم از طرفی کمربندم نبندید بوق هشدار میزنه.دیگه از این بهتر مگه میشه

  13. علی گفته:

    خداییش بیاین خرید کالای خارجی را خودمان تحریم کنیم تا بتوانیم زندگی بهتری داشته باشیم…در کنارش صنعتگران داخلی هم تمام تلاششان را برای ورود تکنولوژی بالاتر و یا بومی سازی این تکنولوژی ها بایستی انجام دهند

  14. امیرحسین گفته:

    ممنون که خبر دادین..از دم قسط هم میدن؟ماهی ۱۰۰۰ تومن…نوه و نتیجه ی من قسط هارو بعد من پرداخت میکنن.ضمانت میدم🤣😂

  15. علی قربان هستم گفته:

    واسه شهر زیادی بزرگه.
    عاقلانه نیست بخاطر طی مسافت 1۰ کیلومتر یا کمی بیشتر ،ازین غول استفاده کنیم . فقط برای مسافرت خوبه

  16. محمد علی قربانی گفته:

    هزار و صد ماشاالله باید بگیم به خودروسازهای وطنی دمشون گرم با ساخت این لگن هاشون که کل مملکت رو فرا گرفته اند دیگه جای پارک برای این ماشین های خارجی که حتی یک لاستیک شونو هم نمیشه خرید لیاقت ما همون پراید چهل سال پیش کره جنوبی هستش که به ایران قالب کردند و رفت پراید از کرونا به ما بیشتر ضربه زد تا این ویروس

  17. بهنام گفته:

    کسانی که شعار ساده زیستی و ضدیت با سرمایه داری سر میدادند الان با پوزخند سوار ماشین های میلیاردی از کنار جوانان ایرانی میگذرند

  18. A.s گفته:

    خدا وکیلی تویوتا لندکروز از ۴۰ سال پیش که تو جنگ ایران و عراق بود و استفاده میشد تا الان که مدل ۲۰۲۰ اش آمده
    همیشه تحسین برانگیز ، پر قدرت ، چالاک ، با ابهت ، زیبا و ماشین وحشی کوه و دشت بوده و هست .
    هیچوقت ام حداقل برای ما ایرانی ها قدیمی یا کم اهمیت نبوده و نیست .
    😄😍 زنده باد تویوتا لندکروز 2020 💪👍

  19. وحید گفته:

    من با ۲۵سال سابقه کار در اداره ومدرک فوق لیسانس یه پراید دارم بفروشم چندتا ازاین مدل میتونم بخرم🤔🤔🤔🤔🤔🤔

  20. فریاد بی صدا گفته:

    ای بابا خودرو آمریکایی از راه نرسیده خودرو ژاپنی هم اومد!حالا نمیدونم به جای پراید جیپ آمریکایی بخرم یا لندکروز ژاپنی؟!

  21. Persian گفته:

    حضرت سلطان
    بی نظیر،جزییات عالی
    کاش یه کمی ازین خودرو ساز ها الگو برداری کنیم
    خودرویی در کلاس جهانی نمی‌خوایم همین در شٱن مردم باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز