شاسی بلند جدید فولکس واگن ترامونت ۲۰۲۳ با ظاهری اسپرت رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

کمپانی فولکس واگن به تازگی از فیس لیفت شاسی بلند ترامونت ایکس در چین رونمایی کرده است که در واقع نسخه ای بازطراحی شده از شاسی بلند اطلس کراس اسپرت به شمار می آید که کمپانی سایک پیشتر برای بازار داخلی چین تولید کرده بود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شاسی بلند فولکس واگن ترامونت ایکس مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فولکس واگن ترامونت ایکس نخستین بار در سال 2019 به بازار معرفی شد و در سال 2021 نخستین فیس لیفت با اعمال تغییراتی بر روی بدنه صورت گرفت. این شاسی بلند یک خودرو زیبا و هفت نفره برای خانواده هاست که از طراحی شکیل، آخرین فناوری های روز و تجهیزات ایمنی زیادی بهره می برد.

راز آسمان پایتخت

فولکس واگن ترامونت ایکس مدل 2023 از نظر ظاهری شباهت زیادی به شاسی بلند اطلس کراس اسپرت دارد که پیشتر در آمریکای شمالی عرضه شده بود و فقط تغییرات اندکی روی آن اعمال شده است تا این مدل مخصوص بازار چین، بیشتر قابل تشخیص باشد. در این مدل، رینگ های 21 اینچی مشکی و پنج پره به چشم می خورد که وقتی در کنار کالیپرهای قرمز قرار می گیرند زیبایی خاصی به این شاسی بلند می دهند. چراغ های ال ای دی ماتریکسی نیز از قلم نیفتاده اند تا این شاسی بلند از هر لحاظ به روز باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز