فولکس واگن گلف مدل 2023 رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

کمپانی فولکس واگن به مناسبت بیستمین سالگرد تولید گلف آر، یک نسخه مخصوص تولید کرده است که توانسته سریع ترین رکورد فولکس واگن آر در پیست نورنبرگ آلمان را به نام خودش ثبت کند. در نسخه ویژه بیست سالگی فولکس واگن گلف آر، به روزرسانی های زیادی صورت گرفته است تا آن را هرچه بیشتر خاص بکند. در ادامه ویدیوی تماشا می کنید که فولکس واگن گلف آر مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فولکس واگن گلف آر مدل 2023 به یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری و توربوشارژری مجهز شده است که 328 اسب بخار نیرو تولید می کند که در مقایسه با نسخه های معمولی از 12 اسب بخار نیروی بیشتر بهره می برد. گیربکس هفت سرعته DSG نیز در این نسخه ویژه به نرم افزار جدیدی مجهز شده است که می تواند تعویض دنده هایی سریع تر داشته باشد.

این مدل ویژه فولکس واگن گلف آر که به مناسبت بیستمین سالگرد تولید گلف آر ساخته شده است توانسته پیست نورنبرگ را ظرف مدت 7 دقیقه و 47 ثانیه و 31 صدم ثانیه دور بزند که از تمام مدل های قبلی گلف آر سریع تر است. شتاب صفر تا صد این نسخه خاص نیز نسبت به نسخه استاندارد کاهش داشته و به 4.7 ثانیه رسیده است.

راز آسمان پایتخت

به نظر نمی رسد فولکس واگن گلف آر مدل 2023 به تعداد محدود ساخته بشود و زمان عرضه آن به بازار در اوسط سال 2023 اعلام شده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز