سکوت قالیباف در مقابل انتقاد صریح کارشناس تلویزیون

تورهای مسافرتی لحظه آخر

حسین انتظامی که از مدیران ارشد دولت حسن روحانی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، امشب در برنامه زندهٔ گفتگوی فرهنگی روبه‌روی قالیباف و مشاورانش نشست.

به گزارش کاماپرس، انتظامی در بخش پایانی سخنان خود و در واکنش به اظهارات قالیباف گفت: پیشنهاد می‌کنم پاسخ‌های‌تان خیلی صریح و روشن باشد. صریح صحبت نکردن مشکل مردم را حل نمی‌کند. من از صحبت‌های شما درباره فضای مجازی متوجه نشدم اگر‌ رئیس‌جمهور شوید، آیا فیلترینگ را برمی‌گردانید یا نه؟

وی با تاکید بر نقش قالیباف در وضع فعلی حکمرانی گفت: شما رئیس مجلس، نائب‌رئیس شورای عالی فضای مجازی، نائب‌رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، نائب‌رئیس شورای عالی امنیت ملی در این وضعیت شریک هستید و وضع شما با سایر نامزدها متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

قالیباف پس از پایان صحبت‌های انتظامی هیچ پاسخ صریحی درباره وضعیت فیلترینگ اینترنت نداد.

انتظامی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از قالیباف پرسید: دو نفر از فعالان رسانه‌ای از روز شروع انتخابات بازداشت شده‌اند، اما گفته می‌شود که این موضوع برای شکایت جنابعالی بوده که در ادامه تکذیب شد، شما برای آزادی این دو به عنوان رییس مجلس چه کرده‌اید؟

قالیباف در پاسخ به این بخش از صحبت‌های انتظامی گفت: من به اصل آزادی رسانه باور شخصی داشته و در مجموعه ما از کسی شکایت نشده است، اما خبرنگاری که اقدام غیرقانونی کرده یا قانون را رعایت نکرده است و در دادگاه اولیه و ثانویه و دیوان عدالت رفت و محکوم شده است دیگر کاری از کسی ساخته نیست. شاکی خصوص داشته اند، کاری نمی‌شود کرد، اما اگر فکر می‌کنید من باید به صورت فردی این مسئله را دنبال کنم، باشد.

وقتی شاکی خصوص دارد، حقوق افراد و مردم باید محترم شمرده شود. وقتی رسانه‌ای به اشتباه دروغ گفته من از آن شکایت نکرده‌ام مدعی عموم پیگیری کرده است.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “سکوت قالیباف در مقابل انتقاد صریح کارشناس تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز