سکه 200 هزار تومان ارزان شد/ سقوط 500 هزار تومانی سکه در پیش است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت سکه تمام طرح جدید(سکه امامی) امروز پنجشنبه 18 دی ماه 1399 با کاهش 200 هزار تومانی به کانال 11 میلیونی برگشت.

به گزارش کاماپرس، سرمایه گذاران بازار طلا و سکه امروز با بازاری متفاوت نسبت به دیگر روزهای هفته قبل مواجه شدند. سکه امروز ضمن از دست دادن 200 هزار تومانی ارزش خود تا ساعت تنظیم این خبر – حدود 12 و 30 دقیقه ظهر پنجشنبه 18 دی ماه – چشم انداز کاهشی را پیش روی سرمایه گذاران قرار داده است.

اونس جهانی طلا نیز امروز کاهشی بوده و با کاهش نزدیک به 1 درصدی 18 دلار از ارزش خود را از دست داده است اما عامل اصلی تیره شدن افق پیش روی بازار طلا و سکه در کشور ما چشم انداز نزولی نرخ ارز خصوصا بعد از وقایع دیشب در آمریکا است.

متشنج شدن فضای کنگره آمریکا که با تحریکات دنباله دار ترامپ در شب گذشته اتفاق افتاد، برای بسیاری از آمریکایی ها گران تمام شده و نزدیک ترین یاران ترامپ نیز به وی پشت کرده اند. به این ترتیب خطر ترامپ برای ایران در روزهای باقیمانده تا پایان ریاست جمهوری وی بسیار کاهش یافته است و جو روانی طی امروز و روزهای آینده برای بازار آرام ارزیابی می شود. در عین حال برخی معامله گران حباب قیمت سکه را حدود 500 هزار تومان اعلام کرده اند و معتقدند با آرام گرفتن بازار و دور شدن خطر تهدیدهای ترامپ، باید در انتظار سقوط 500 هزار تومانی سکه بود.

طلای 18 عیار 12 هزار و 700 تومان  ارزان شد

از بازار طلای سبزه میدان خبر می رسد که قیمت طلا امروز پایین آمده و هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۱.۰۹ درصدی، از ۱,۱۷۹,۰۰۰ تومان به ۱,۱۶۶,۳۰۰ تومان رسید بر این اساس هر گرم طلای 18 عیار امروز حدود 12 هزار و 700 تومان نسبت به دیروز ارزان‌ترشده است.

دنیای اقتصاد نیز گزارش کرده است که قیمت سکه تمام طرح جدید یا همان سکه امامی نیز با کاهش 200 هزار تومانی به 11,900,000 (یازده میلیون و نهصد هزار) تومان رسیده که نسبت به روز قبل ، کاهش ۱.۶۹ درصدی داشته است.

علاوه بر این قیمت نیم سکه هم امروز به ۶,۳۵۰,۰۰۰ تومان رسیده که نسبت به روز قبل ، کاهش 50 هزار تومانی و ۰.۷۹ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار سکه و طلا، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سکه 200 هزار تومان ارزان شد/ سقوط 500 هزار تومانی سکه در پیش است؟

  1. کمیل گفته:

    معلومه دولت ومجلس باهم لج کردن طلا اونسش رفته بالا تو ایران هنوز قیمتش داره میاد پایین من که سرمایه ام از دست رفت خدا هر دوشونو لعنت کنه

  2. دانا گفته:

    بله خدا را شكر كه دلالان سكه وطلا بايد در مواضع خودشون تجديد نظر كنند ودر صف فروش قرار بگيرند خداوند ريشه دلالها ودلالپرورها را نابود كند چه دلار چه سكه چه خودرو و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز