سکه در مرز 12.5 میلیون تومانی جا خوش کرد!

طی روز جاری قیمت سکه هم مانند طلا کاهشی شد. نرخ طلا با افت 0.18 درصدی نسبت به روز قبل در محدوده یک میلیون و 247 هزار و 800 تومانی قرار گرفت. قیمت سکه هم در مقایسه با روز گذشته 0.31 درصد کم شد و به مرز 12 میلیون و 525 هزار تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار بازار طلا و سکه اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در معاملات پشت خطی شب گذشته قیمت سکه به مرز 12 میلیون و 555 هزار تومانی رسید که در مقایسه با دو شب قبل 35 هزار تومان افت پیدا کرد. با این حال کاهش قیمت در معاملات پشت خطی به اندازه‌ای نبود که نرخ این فلزگرانبها در معاملات امروز افت چشم گیری پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

سکه امروز هم با وجود کاهش قیمتی در بالای محدوده 12 میلیون و 500 هزار تومانی قرار داشت. در حالی که نرخ دلار با محدوده 28 هزار و 800 تومانی فاصله معناداری پیدا کرده است. در این مواقع وقتی قیمت دلار کم شده و سکه نسبت به آن واکنش چندانی ندارد و در یک سطح مشخص قیمتی نوسان پیدا می‌کند یعنی اینکه انتظارات کاهشی چندانی در بازار وجود ندارد.

آریاک سفر

البته برخی معامله گران بازار طلا هم از توافق یکباره و موقتی بین ایران و آمریکا هراس دارند. به نظر این گروه در صورت بروز چنین اتفاقی دسترسی به درآمدهای ارزی آسان‌تر شده و این مسئله به سرعت روی نرخ طلا و سکه اثر می‌گذارد.

اثر نرخ اونس بر قیمت طلا و سکه

البته قیمت طلا و سکه به نرخ اونس هم بستگی دارد. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.04 درصد بالا رفته و هزار و 868 دلار شده است. در صورتی که نرخ اونس طی روزهای آینده به پایین محدوده هزار و 850 دلاری برسد، زمینه برای فروش بیشتر طلا و سکه در بازارهای داخلی فراهم خواهد شد. به گفته تحلیلگران، سکه تا زمانی که حمایت 12 میلیون و 200 هزار تومانی را از دست ندهد در موقعیت کاهشی قرار نخواهد گرفت.

نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز