سکه با گرانی 650 هزار تومانی به نیمه کانال 15 میلیون رسید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت سکه امروز شنبه 19 مهرماه 99 با جهش 650 هزار تومانی به نیمه کانال 15 میلیون نزدیک شد.

به گزارش کاماپرس، علاوه بر افزایش نرخ دلار در بازار غیررسمی ارز کشور، اونس جهانی نیز امروز به اهرم جهش قیمت سکه تبدیل شد و معامله گران بازار را در گران تر فروختن این کالای سرمایه ای یاری کرد.

شتاب افزایش قیمت در بازار سکه امروز برای معامله گران چندان غافلگیرکننده نبود و با توجه به اخبار تحریمی و جو روانی این اخبار، انتظار گرانی سکه در سطحی که اتفاق افتاد، می رفت.

جزئیات قیمت انواع سکه

بنا به اعلام دنیای اقتصاد قیمت سکه امروز شنبه 19 مهرماه با افزایش 650 هزارتومانی به 15,450,000 (پانزده میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به 3 روز پیش، افزایش 4.2 درصدی داشته است. نیم سکه هم امروز به ۸,۱۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۳ روز پیش، افزایش ۲.۴۶ درصدی داشته است.

در بازار امروز ربع سکه نسبت به ۳ روز پیش، با ۱۰۰۰۰۰ تومان افزایش، ۵,۳۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد هزار) تومان نرخ گذاری شد. ضمن آن که هر سکه گرمی امروز بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲,۶۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و ششصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا در بازار داخلی امروز بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۵۸ درصدی، از ۱,۳۶۰,۸۶۰ (یک میلیون و سیصد و شصت هزار و هشتصد و شصت ) تومان به ۱,۳۸۲,۷۹۱ (یک میلیون و سیصد و هشتاد و دو هزار و هفتصد و نود و یک ) تومان رسید.

هر اونس طلا نیز امروز در بازارهای بین المللی به ۱,۹۳۱ (یک هزار و نهصد و سی و یک ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۰۹ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار ارز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز