سکه بازان از دلار حمایت کردند تا سودشان از دست نرود!

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار، با توجه به رشد نرخ دلار، افزایشی شده و با صعود 7 هزار و 400 تومانی نسبت به روز قبل، به مرز یک میلیون و 195 هزار و 700 تومان رسیده است. قیمت سکه هم خود را از مرز 12 میلیونی بالا کشید و با رشد 0.28 درصدی که در مقایسه با دیروز داشت، در محدوده 12 میلیون و 265 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان بر این اعتقادند که با توجه به ارزش ذاتی سکه، امکان صعود قیمتی این فلز گرانبها به بالای محدوده 12 میلیون و 500 هزار تومانی وجود ندارد. طبق اطلاعات موجود، دیروز ارزش ذاتی سکه در مرز 11 میلیون و 800 هزار تومانی قرار داشت و با توجه به این موضوع، رشد سریع قیمت سکه دور از انتظار است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مرتبط را بخوانید:

قاعدتا افزایش نرخ دلار بلافاصله روی قیمت سکه منعکس می‌شود و قیمت این فلز گرانبها را صعودی می‌کند. به همین دلیل عده‌ای از فعالان بازار سکه معتقدند که سکه بازان به صورت موقت به بازار دلار رفته‌اند تا مانع از نزول بیشتر قیمت این فلز گرانبها شوند. به نظر این گروه همین عامل باعث شده تا قیمت سکه بالای مرز 12 میلیون و 200 هزار تومانی حفظ شود. در صورتی که رشد نرخ دلار ادامه دار نباشد، شرایط برای فعالان بازار طلا و سکه بسیار دشوار خواهد شد.

اونس امروز هم کاهش قیمت داشت

نرخ اونس طی روز جاری کاهش 0.39 درصدی نسبت به روز گذشته پیدا کرد و هزار و 813 دلار شد. در حال حاضر نقطه کلیدی اصلی برای اونس، سطح حمایتی هزار و 811 دلاری است. در صورتی که نرخ اونس از این مرز قیمتی پایین‌تر برود، حمایت بعدی برای این فلز گرانبها محدوده هزار و 806 دلاری خواهد بود.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز