سپری آهنی در چه سازه‌هایی کاربرد دارد؟ + قیمت روز آهن آلات 28 فروردین 1402

ژیوار

سپری آهنی در پروژه‌های ساختمانی و عمران، موارد مصرف گوناگونی دارد. این محصول پروفیلی، می‌تواند از استیل ضدزنگ، آهن معمولی، آلومینیوم و حتی از جنس مس و برنج تولید شود. سپری آهنی به واسطه سه مرحله نورد گرم، اکستروژن گرم و اتصال صفحات با جوش ساخته می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سپری آهنی، به عنوان پروفیل‌های T شکل نیز شناخته می‌شوند. این محصول با اضلاع متساوی، نامتساوی و سپری با ارتفاع خیلی بیشتر از عرض ساخته می‌شود. کارخانه اسپیرال، نورد سجاد و شکفته از کارخانه‌های تولیدکننده سپری آهنی هستند. در ادامه کاماپرس به معرفی سپری آهنی در بازار آهن آلات ایران می‌پردازد.

کاربرد سپری آهنی

سپری آهنی با کاربرد گسترده خود در اتصال پل‌ها به ستون‌ها، سدسازی، اسکلت گلخانه‌ها، سازه‌های فولادی دارای خرپا مورد مصرف قرار می‌گیرد. در منازل مسکونی نیز در تولید درب و پنجره از این محصول فولادی استفاده می‌شود. سپری آهنی پس از آن که جایگزین آجر و سیمان در معماری مدرن شده، به محبوبیت خود افزوده است. یک مزیت مهم سپری آهنی آن است که می‎تواند وزن ساختمان را کاهش دهد. بنابراین در بخش‌های مختلفی در ساختمان سازی و عمران به کار می‌رود. سپری‌ها در مصارف دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی‌که سطح سپری صیقل داده شود یا از جنس آلومینیوم باشد در بخش‌های روکاری، حمام، آشپزخانه و سقف کاذب به کار می‌رود. به طور کلی این محصولات دارای قدرت و استحکام بالایی هستند.

بررسی قیمت سپری آهنی

طول سپری، نمره یا گرید آن، گرد یا تیز بودن لبه سپری از عوامل ظاهری تاثیرگزار در قیمت این پروفیل T شکل هستند. تغییر نوسانات نرخ ارز و اتفاقات سیاسی و اقتصادی در سطح ایران و جهان هزینه نهایی این محصول را نیز تغییر می‌دهد. جهت اطلاع از نرخ نوسانات محصولات بازار آهن می‌توان به وبسایت آهن ملل اصفهان مراجعه کرد و یا با کارشناسان این مجموعه تماس تلفنی برقرار کرد. با فعال کردن گزینه قیمت با ارزش افزوده، به‎روزترین هزینه نهایی محصول قابل مشاهده است.

دریان سفر امید

جدول زیر قیمت روز برخی از پرفروش‎ترین محصولات فولادی را در برمی‌گیرد:

منبع: https://ahanmelal.com/steel-t-bars-studs-angles/steel-t-bar-price

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز