سود نجومی خرید تارا اتوماتیک در قرعه کشی ایران خودرو

ژیوار

ایران خودرو طرح فروش فوق العاده و قرعه کشی را برای مردادماه تدارک دیده و یکی از خودروهایی که در این طرح عرضه کرده، تارا اتوماتیک VI4 است. در صورتی که متقاضیان برنده این خودرو شوند، از اختلاف قیمت کارخانه و بازار 260 میلیون تومان سود می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، اختلاف قیمت کارخانه و بازار ایران خودرو باعث شده تا مردم به شرکت در طرح فروش فوق العاده جدید ایران خودرو مشتاق شوند. به عنوان مثال متقاضیان تارا اتوماتیک IV4 با پرداخت تنها 690 میلیون تومان امکان خرید این خودرو را در طرح فروش فوق العاده دارند. در حالی که قیمت بازاری این خودرو 950 میلیون تومان است. بنابراین برندگان این خودرو در طرح فروش فوق العاده، 37.7 درصد سود می‌کنند.

متقاضیان برای شرکت در قرعه کشی ایران خودرو باید به منظور انجام فرآیند ثبت نام حساب وکالتی در بانک‌های عامل افتتاح کرده و 230 میلیون تومان بلوکه کنند. بانک‌های عامل برای افتتاح حساب وکالتی تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده هستند. متقاضیان برای انجام این کار از بیست و یکم مرداد تا بیست و هفتم مرداد فرصت دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نگاهی به قیمت خودروهای دست دو تارا

متقاضیان خودرو تارا که به خرید این اتومبیل از بازار آزاد با قیمت کمتر تمایل دارند، می‌توانند سراغ این خودرو مدل 1402 یا 1401 بروند.

در حال حاضر با بودجه 825 میلیون تومانی می‌توان خودرو تارا اتوماتیک مدل 1402 با کارکرد 22 هزار کیلومتر خریداری کرد. با بودجه 760 میلیون تومانی امکان خرید تارا اتوماتیک مدل 1401 با کارکرد 11 هزار کیلومتر وجود دارد. تارا دنده‌ای هم مدل 1402 با کارکرد 20 هزار و 200 کیلومتر با نرخ 715 میلیون تومان معامله می‌شود.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز